پرداخت تسهیلات با شرایط جدید در استان قزوین

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
متقاضیان استفاده از تسهیلات برای ساخت مسکن در بافت فرسوده استان قزوین که ملک آنها در محدوده بافت مصوب شهرهای استان قرارگرفته می‌توانند با مراجعه به این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدیه سادات میرناصری با اعلام این خبر گفت: متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند جهت آگاهی از واقع شدن ملک خود در محدوده بافت فرسوده به شهرداری های مناطق خود مراجعه و پس از اطمینان از واقع بودن ملک خود در این محدوده نسبت به اخذ پروانه ساخت اقدام کنند.

وی افزود: پس از انجام عملیات ثبت نام توسط این شرکت متقاضیان از طریق اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن (بانک عامل) جهت اخذ این تسهیلات معرفی خواهند شد.

میرناصری خاطر نشان کرد: برای دوران مشارکت در ساخت سازنده مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۹ درصد دریافت خواهد کرد و پس از پایان این دوره ۵۰ درصد این مبلغ قابل فروش اقساطی و انتقال به خریداران و استفاده کنندگان این تسهیلات با نرخ ۱۸ در صد خواهد بود.

مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین در ادامه گفت: در سال گذشته ۵۵ متقاضی برای ساخت ۲۳۱ واحد مسکونی در بافت فرسوده برای اخذ تسهیلات که از طریق این شرکت اقدام به ثبت نام کرده بودند به بانک عامل معرفی شدندکه از این تعداد متقاضی ۴۹ نفر برای ساخت ۱۸۴ واحد مسکونی موفق به عقد قرارداد دریافت تسهیلاتی به ارزش ۷۳ میلیارد ریال با بانک عامل شده اند و مابقی متقاضیان نیز در حال در مراحل اداری جهت دریافت این تسهیلات می باشند.

وی در پایان افزود: متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده برای اطلاع از شرایط و نحوه پرداخت این تسهیلات می توانند به سایت اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.maskansazan_qazvin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۳۰۰۱۴ سامانه اطلاع رسانی ما تماس حاصل نمایند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000