معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خبر داد

امکانات دو وزارتخانه برای ساخت مسکن فرهنگیان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۹/۰۳
امکانات دو وزارتخانه اعم از امکانات ملکی و امکانات تسهیلاتی توسط کارگروهی که برای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه تعیین شده، پیگیری و با مشارکت دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش اینکار طی مدت ۳ سال، محقق و عملیاتی می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان که با حضور وزرای راه و شهرسازی و آموزش‌ و‌ پرورش در ساختمان دادمان برگزار شد، گفت: برای تامین مسکن اقشار مختلف جامعه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام می‌شد و مقدمات آن در وزارتخانه راه و شهرسازی با تاکید وزیر انجام شد، فراهم کردن شرایط برای خانه‌دار کردن فرهنگیان بود که موضوع امضای تفاهم نامه بین دو وزارتخانه است.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: واحدهای مسکونی موضوع تفاهمنامه برای احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها برنامه‌ریزی شده است و این تفاهمنامه در مدت ۳ سال اجرایی و عملیاتی می‌شود.

محمودزاده افزود: مقرر شد امکانات دو وزارتخانه اعم از امکانات ملکی و امکانات تسهیلاتی توسط کارگروهی که برای عملیاتی شدن تفاهمنامه تعیین شده، پیگیری و با مشارکت دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش اینکار در مدت ۳ سال، محقق و عملیاتی شود.

گفتنی است، تفاهمنامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان، امروز دوم آذرماه با حضور وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای مدت ۳ سال و در ۷ ماده در ساختمان دادمان به امضا رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000