افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید ابراهیم گاوکش با مشارکت بانک مسکن شهرستان پلدختر

سیل مهربانی پس از سیل طغیانگر در خشت خشت ساخت مدرسه روستای وره زرد پلدخترمشهود و ماندگار شد

آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید ابراهیم گاوکش روستای وره زرد شهرستان پلدختر با مشارکت بانک مسکن استان لرستان برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید ابراهیم گاوکش روستای وره زرد شهرستان پلدختر با مشارکت بانک مسکن استان لرستان با حضور مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور ، مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده و مسئولین ارشد استانی و امام جمعه و مسئولین شهرستان پلدختر برگزار شد .

مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور ضمن تشکر از حضور همه مدیران و مسئولین استانی در آیین افتتاح مدرسه گفت: بانک مسکن علاوه بر رسالت و وظایف تخصصی خود در حوزه خانه دار کردن همه آحاد جامعه و همچنین در اجرای سیاست های دولت خدمتگزار در حوزه مسکن و ساختمان علاوه بر پرداخت تسهیلات مسکن در بخش های مختلف در حوزه مسکن مهر در استان لرستان نسبت به تامین مالی 62424واحدمسکن مهر در استان لرستان اقدام کرد که از این تعداد تا کنون 57691 واحد آن تحویل متقاضیان شده است و امید است که با همکاری مجموعه بانک مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی به زودی تعیین تکلیف شوند.

وی ضمن تشکر از مجموعه مقامات محلی و استانی در گیر در ساخت مدرسه بیان داشت : همدلی و همکاری مقامات استانی خصوصاً اداره کل تجهیز ،توسعه و نوسازی مدارس استان در همکاری با بانک مسکن دراجرای پروژهای مدرسه سازی در لرستان مشهود بوده و نتیجه این همکاری این است که شاهد افتتاح سومین مدرسه ساخته شده توسط بانک مسکن در استان لرستان باشیم و امید است در آینده نیز شاهد استمرار حرکت مدرسه سازی در این استان باشیم .

وی در ادامه با اشاره به ماهیت و رسالت بانک و همچنین فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی با کمک و همراهی سپرده گزاران بخش قرض الحسنه و کمک همکاران بانک مسکن منابعی را در جهت مصارف امور فرهنگی و مدرسه سازی اختصاص می دهد و تاکنون در این خصوص 15مدرسه در استانهای مختلف به بهره برداری رسیده و امروز در شهرستان پلدختر شاهد افتتاح شانزدهمین مدرسه هستیم که این مدرسه سومین مدرسه احداثی بانک مسکن در استان لرستان می باشد.

همچنین درادامه این کار تا پایان سال افتتاح 4مدرسه دیگر در کشور را در برنامه داریم .

وی با اشاره به عملکرد بانک مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در استان گفت : بالغ بر 540 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال ، ازدواج پرداخت شده که از این مبلغ حدود 32میلیارد ریال که حدود 6درصد تسهیلات استان در بخش قرض الحسنه می باشد به شهرستان پلدختر تخصیص یافت .

در ادامه مراسم مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده ضمن خیر مقدم به حضار محترم شرکت کننده در مراسم گفت : بانک مسکن در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود علاوه بر فعالیت در زمینه های مختلف در مدرسه سازی و ایجاد فضاهای آموزشی جهت استفاده دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور با استفاده از محل سپرده های قرض الحسنه مردم و کمک های اعضای محترم هیئت مدیره و مدیر عامل محترم بانک مسکن توانسته در جهت اعتلای اموزش کشور گام بردارد.

دهداری زاده گفت: در خصوص انجام این وظیفه خطیر بانک مسکن در استان لرستان تا کنون با احداث سه مدرسه یکی در شهرستان دلفان روستای علی آباد و دیگری مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن شهرستان الیگودرز و مدرسه سه کلاسه شهید ابراهیم گاوکش روستای وره زرد پلدختر که امروز شاهد افتتاح آن هستیم توانسته قدمی هر چند کوچک برای هم استانی های خود بردارد امید است این مدارس بتوانند در جهت رشد و آموزش و تربیت امید های آینده کشور نقش شایانی داشته باشند و بانک مسکن به عنوان بانکی دولتی ،خوشنام و تخصصی در بخش مسکن کشور به مسئولیت اجتماعی خود عمل کندو درشکل گیری و پیشرفت آینده مملکت اسلامی وعزیزمان گام برداریم .

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر ضمن تشکر از بانک مسکن و مدیران ارشد این بانک در توجه خاص به حوزه مسئولیت های اجتماعی و علی الخصوص ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور گفت :این سنت و رسم پسندیده مدرسه سازی در بانک مسکن هم ثواب دنیوی دارد و هم خیر و مغفرت اخروی برای شما و همه همکارانتان در این مجموعه را به همراه خواهد داشت انشاالله در این مدارس دانش آموزانی تربیت و آموزش داده شوند که روزی باعث افتخار ایران اسلامی و سربلندی شما و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت کشور عزیز و اسلامی ایران باشد .

درادامه برنامه مهندس رضاییان معاونت اجرائی نوسازی مدارس استان لرستان در این مراسم گفت: ساخت مدارس در اقصی نقاط استان لرستان با هدف توازن فضاهای آموزشی از اهداف اساسی سازمان نوسازی مدارس کشور است و با تلاش های مستمر و شبانه روزی کارکنان نوسازی مدارس شاهد افتتاح مدارس مستحکم ، زیبا و ایمن در جای جای استان عزیزمان هستیم .

رضایی ادامه داد:کمبودها و نارسایی های زیادی از قبل در بحث فضاهای آموزشی برای ما مانده است که تیم مدیریتی نوسازی مدارس و کارکنان این اداره خدوم تمام هم و غم خود را برای رفع این تنگنا بکار بسته است و نمونه آن افتتاح 31 پروژه با 122 کلاس در ابتدای مهر و ایمن سازی سیستم های گرمایشی 2 هزار و 881 کلاس درس است. معاون تجهیز ،توسعه و نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت :اداره کل نوسازی مدارس با تعمیر یک هزار و 776کلاس درس سیل زده و ساخت چند مدرسه بزرگ و زیبا در شهرستان پلدختر و بخش معمولان ،کاری کرد کارستان و یک رکورد به یاد ماندنی از خود بجای گذاشت.

وی افزود: این واحد آموزشی که با مشارکت بانک مسکن امروز شاهد افتتاح آن هستیم شانزدهمین مدرسه ای است که این بانک در کل کشور ساخته و سومین مدرسه در استان لرستان می باشد .

افتتاح مدرسه پلدختر لرستان افتتاح مدرسه پلدختر لرستان6008002/16/2021 4:29:38 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2021/02/202102103762881867_Thum.jpg
افتتاح مدرسه پلدختر لرستان
افتتاح مدرسه پلدختر لرستان افتتاح مدرسه پلدختر لرستان6008002/16/2021 4:30:35 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2021/02/202102109921006257_Thum.jpg
افتتاح مدرسه پلدختر لرستان


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000