مسوولیت اجتماعی ستون استوار اخلاق حرفه ای سازمان

دستگاه های آموزشی تبلت به دانش آموزان نیازمند به منظور انجام مسئولیت اجتماعی در مناطق محروم استان زنجان اهداشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیریت شعب استان زنجان به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی نسبت به اهدای دستگاه های آموزشی تبلت به دانش آموزان در رده های سنی متفاوت، اعطایی از طرف اداره کل روابط عمومی اقدام کرد.

سلمان داشاد مدیر شعب استان زنجان در حضور مسوولان دبیرستان عصمت زنجان به همراه والدین و دانش آموزان دریافت کننده ابزار یادگیری و تبلت اهدایی بانک، با عرض قبولی طاعات ماه مبارک رمضان گفت : آموزش و پرورش به معنای عام آن، عامل و محور توسعه در زمینه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

مدیرشعب تصریح کرد : شرایط ناشی از گسترش ویروس منحوس و حاکم برجامعه، که مدارس را به تعطیلی کشانده از سویی آسیبی برای دانش آموزان از حیث دوری از گروه های همسالان، فضای مدرسه و ... وارد کرده و از سویی دیگر برخی را به علت نداشتن ابزار الکترونیکی دچار مشکل کرده است.

وی افزود : به همین دلیل، بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و جلوگیری ازآسیب آموزشی ناشی از این قضیه، تصمیم گرفت تا با اهدای دستگاه تبلت، قسمتی از چالش ها و آسیب ها را جبران کند با این امید که، این عزیزان بتوانند با این ابزار، سرمایه علمی و ارتباطی را بدست آورده و کارکنان بانک مسکن را نیز از دعای خیر خود محروم نکنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000