ثبت‌نام ۳۲ هزار متقاضی در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در پنجمین دوره از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن استان، استقبال خوبی به عمل آمد گفت: در این دوره برای ۲۱ شهر استان جمعاً بالغ بر ۳۲ هزار نفر اقدام به ثبت‌نام کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن، در خصوص آمار ثبت نامی های جدید مسکن ملی دردوره پنجم این طرح اذعان داشت: در این دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، متقاضیان می توانستند در ۲۱ شهر از استان اصفهان اقدام به ثبت نام کنند که با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام، تعداد ۳۲ هزار و ۵۴۸ نفر در بازه زمانی تعیین شده برای این شهرها ثبت‌نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از این تعداد ثبت نام انجام شده، ۲۷ هزار و ۴۲۴ نفر متقاضی مسکن ملی در شهرهای جدید استان بودند و پنج هزار و ۱۲۴ نفر نیز در سایر شهرها ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص میزان استقبال مردم این استان در دور پنجم ثبت‌نامی طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: میزان استقبال با توجه به ظرفیت ثبت نام سنجیده می‌شود، لذا در شهرهای بهارستان و فولادشهر استقبال خوبی شده است.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت ۱۱ هزار واحدی پیش بینی شده برای ثبت نام مرحله پنجم و ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار نفر در این مرحله و پالایش متقاضیان، ظرفیت در شهرهای ثبت‌نامی تکمیل و بعضاً بیش از ظرفیت موجود ثبت نام شده است که به لطف خدا اراضی مورد نیاز تامین می‌شود.

قاری قرآن با بیان اینکه برنامه تعهدی اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن حدود ۷۰ هزار واحد بوده است عنوان کرد: ثبت نام بعمل آمده تا کنون، بیش از ظرفیت استان است لذا پس از پالایش متقاضیان، تکمیل پرونده و تایید نهایی آنان، تکمیل یا عدم تکمیل برنامه تعهدی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی سایت و ثبت‌نام مجدد برای این طرح در استان، درحال بررسی وپس از نهایی شدن کارشناسی هابه وزارت راه و شهرسازی اعلام تا اتخاذ تصمیم واقدام شود.

گفتنی است: پنجمین دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به منظور تکمیل ظرفیت باقیمانده این طرح در مجموع برای ۲۱ شهر استان شامل: اردستان، تیران، بادرود، جندق، حبیب‌آباد، خالدآباد، خور، داران، دولت آباد، زواره، علویجه، گلپایگان، مهاباد، میمه، وزوان، نوش‌آباد، ابوزیدآباد، فرخی و شهرهای جدید «بهارستان، فولادشهر و مجلسی» انجام شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000