تاکید بر همکاری میان بانک مسکن و اداره راهداری و حمل و نقل استان یزد

مدیر شعب استان ضمن تبریک انتصاب محمد رستگاری به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نبض توسعه اقتصادی و پویایی جامعه در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی و جاده‌ای می‌تپد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد غفوریان با اشاره به سابقه همکاری بانک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین اداره کل راه و ترابری سابق، دو مجموعه را از خانواده بزرگ مسکن و شهرسازی دانست که در راستای عمران و آبادانی کشور با سابقه‌ای طولانی در حال ارائه خدمت به مردم کشور می‌باشند.

غفوریان افزود: بانک مسکن با توجه به سابقه و تجربه مشارکت در طرح‌های بزرگ و زیرساختی کشور مانند طرح‌های بزرگ ساختمان‌سازی، مشارکت در احداث آزادراه ها و ...، آمادگی همکاری با دستگاه‌های استانی جهت تعریف پروژه‌های بزرگ عمرانی و ساختمانی کشور را دارد.

مدیرشعب استان یزد ضمن اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی به دستگاه‌های زیرمجموعه مبنی بر انتخاب بانک مسکن به عنوان بانک عامل، برگزاری نشست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت مسکن و شهرسازی را فرصت مناسبی جهت هم‌اندیشی و اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌ها دانست که منجر به ارائه خدمات بهتر به مشتریان دستگاه‌ها می‌شود.

غفوریان با تشریح طرح‌های جدید بانک مسکن از قبیل طرح 83، یلدا و مانا، آمادگی بانک جهت ارائه انواع خدمات سپرده‌ای و تسهیلاتی به کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل با بانک مسکن گفت: کارکنان از تعامل و مراودات مالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بانک مسکن رضایت داشته و خدمات قابل قبولی را از بانک دریافت کرده‌اند.

محمد رستگاری از دیگر موارد خدمات بانکی پرکاربرد در اداره متبوع خود را درخواست ضمانت نامه از پیمانکاران طرح‌های عمرانی این اداره نام برد که با توسعه و تداوم همکاری این اداره با بانک مسکن، صدور ضمانت نامه توسط این بانک برای پیمانکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد افزایش خواهد داشت.

محمد رستگاری در پایان اظهار کرد: این اداره آمادگی توسعه و افزایش روابط با بانک، خصوصا در حوزه تعاونی مسکن کارکنان و استفاده پرسنل از تسهیلات بخش مسکن را نیز دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000