معاون عمرانی استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم برگزاری جلسات مستمر برای حل مشکلات پروژه‌های بلاتکلیف مهر

مدیر شعب استان همدان با هدف افزایش سطح تعاملات و ارائه گزارش عملکرد بانک در حوزه مسکن با معاون عمرانی استاندار همدان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید امیری در این نشست ضمن تبریک انتصاب فرزاد تیموری به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و آرزوی موفقیت برای وی به تشریح وضعیت منابع و مصارف بانک پرداخت و گفت: بانک مسکن با همه توان آماده است تا در راستای ایجاد رونق در بخش مسکن که به طور طبیعی رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت، همچون گذشته نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به 22 هزار و 400 واحد مسکن مهر بلاتکلیف استان افزود: سال‌هاست که بخش عمده‌ای از منابع بانک و همچنین سرمایه ملی کشور که می‌توانست موتور محرک بخشی از تولید شود، در این پروژه‌ها حبس و نه تنها تعیین تکلیف نشده است بلکه پیشرفت منفی نیز دارد و بناهای ایجاد شده دچار فرسودگی شده‌اند و در حال تخریب هستند.

امیری در همین رابطه از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان درخواست کرد که با نظر مساعد بانک مسکن را در راستای حل مشکلات مبتلابه این پروژه‌ها یاری کند، تا این بانک بتواند با منابع حاصل از تعیین تکلیف این پروژه‌ها، به تعداد بیشتری از شهروندان تسهیلات پرداخت کند.

مدیر شعب استان در ادامه به ورود موثر معاون عمرانی استاندار برای شتاب بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و یادآور شد: با عنایت به در نظر گرفتن 100 هزار واحد مسکونی به عنوان سهیمه استان همدان در این طرح، نیازمند سرعت بخشیدن به معرفی پروژه‌ها هستیم.

تیموری نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به نقش مهم بانک مسکن در تامین مالی بخش مسکن اشاره کرد و گفت: بررسی مسائل مربوط به پروژه‌ها و برون رفت از مشکلات ناشی از آن، نیازمند برگزاری جلسات تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک مسکن است و با توجه به اراده دولت در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن، ضرورت دارد در اسرع وقت برای دستیابی به یک راه حل قابل قبول و عملیاتی که منافع تمامی طرف‌ها در آن لحاظ شود، دست یابیم.

معاون عمرانی استانداری در پایان با قدردانی از رویکرد مثبت مدیر شعب استان همدان گفت: با تشکیل کمیته تامین زمین برای نهضت ملی، جلسات فشرده‌ای طی روزهای اخیر برگزار شد و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و بزودی شاهد تامین زمین برای پروژه‌ها در نقاط مختلف استان خواهیم بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000