دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶

اهدای بسته های دانش آموزی در مدارس

به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز، با کارکنان بانک مسکن شعب منطقه غرب تهران در آیین جشن دانش آموزی برخی مدارس و مراکز آموزشی، بیش از ۱۰۰۰ بسته دانش آموزی به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، کارکنان بانک مسکن حوزه جنوب غرب استان تهران با حضور در جشن مدرسه غرب سلمانی واقع در روستای حسین آباد از توابع شهرستان بهارستان که جزو مناطق محروم می باشد، بسته های هدایای دانش آموزی را به دانش آموزان اهدا کردند.

همچنین کارکنان حوزه غرب استان تهران نیز در اقدامی مشابه، بسته های هدایای دانش آموزی را در مدارس یادگار امام، معمارزاده، خورشید زهرا و پیش دبستانی نوگلان واقع در مناطق اندیشه و شهریار، توزیع کردند.

این گزارش حاکی است در مدرسه سعادت آباد تهران نیز هدایای دانش آموزی با حضور همکاران شعبه آیت اله کاشانی تهران در مراسم جشن انار این مدرسه اهدا شد.

شایان ذکر است از ابتدای سال تحصیلی جدید در مدیریت منطقه غرب تهران،بیش از 4300 بسته دانش آموزی و 550 عدد کارت بازی در مدارس و مهدهای کودک توزیع و طی آن ضمن برقراری تعاملات دو طرفه، خدمات بانک مسکن و حساب پس انداز مسکن جوانان به دانش آموزان، والدین و مسوولین معرفی شده است.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava