دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

پرداخت ۱۵ هزار فقره تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیرعامل بانک مسکن دقایقی پیش در نشستی خبری برنامه های فوری مصوب برای حمایت مالی از زلزله زده های استان کرمانشاه و دیگر مناطق غربی کشور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن گفت: 15 هزار فقره تسهیلات مخصوص زلزله زده ها از کل برنامه ی 46 هزار فقره ای شبکه بانکی برای اختصاص به خانوارهای زلزله زده غرب کشور بر عهده ی بانک مسکن قرار گرفت که بانک مسکن در این چارچوب 5500 فقره تسهیلات ساخت و بازسازی مسکن روستایی به مبلغ 25 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 15 سال و نرخ سود 4 درصد، 2000 فقره تسهیلات ساخت و بازسازی در اماکن شهری به مبلغ 35 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 15 سال و نرخ سود 5 درصد، 5000 فقره تسهیلات بابت تعمیر اماکن شهری و روستایی و تجاری به مبلغ 12 میلیون تومان با دوره ی بازپرداخت 7 سال و نرخ سود 5 درصد و 2500 فقره تسهیلات خرید لوازم خانگی و ضروری به مبلغ 10 میلیون تومان با دوره ی بازپرداخت 5 سال به صورت قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه تاکید کرد: تسهیلات اعطایی قبل از وقوع زلزله به خانوارهای ساکن در مناطق زلزله زده غرب کشور به مدت 2 سال امهال شد.

این تسهیلات مربوط به مسکن مهر است که تحت پوشش بیمه بوده و عملیات مربوط به بازپرداخت اقساط این تسهیلات از طریق هماهنگی با شرکت های بیمه گذار در حال انجام است.


خبر مرتبط

کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava