سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۴

واگذاری ۴۰۰ واحد مسکونی به روستائیان فاقد مسکن در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال گذشته و امسال حدود ۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان روستایی فاقد مسکن این استان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از مهر، ضیا رضایی امروز در نشست با فرمانده سپاه ایلام با بیان اینکه زیربنای هر یک از این واحدهای مسکونی ۵۰ متر است، افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران این استان ساخته‌ شده و برای هر واحد مسکونی بیشتر از ۲۵ میلیون تومان به‌ صورت بلاعوض هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام همچنین به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: یکی از نهادهایی که هر ساله در برگزاری جشن نیکوکاری همکاری خوبی با این نهاد دارد بسیج و سپاه پاسداران است.

رضایی با بیان اینکه این جشن در روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هفته احسان و نیکوکاری در نظر گرفته‌ شده و تلاش می‌شود از ظرفیت دستگاه‌های گوناگون از جمله سپاه پاسداران استان ایلام در این زمینه بهره‌گیری شود.

وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته احسان و نیکوکاری عنوان کرد و گفت: تعداد ۸۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای مشارکت دانش آموزان نوع‌ دوست و خانواده‌هایشان در مدارس استان ایلام در حال توزیع است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام نیز در این نشست، گفت: بسیج سازندگی سپاه ایلام امسال خدمات خوبی در این استان داشته که یکی از این خدمات مشارکت در ساخت مسکن برای نیازمندان این استان بوده است.

سردار صادق حسینی افزود: سپاه بر اساس تفاهم‌ نامه‌ای که با کمیته امداد دارد به تعهدات خود در زمینه ساخت مسکن مددجویان روستایی پس از تأمین اعتبار مورد نیاز عمل خواهد کرد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava