سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۸

دیدار مدیر شعب استان سمنان با نماینده ی ولی فقیه استان

محسن بابایی مدیر شعب استان سمنان به همراه جمعی از مدیران استان با حضور در دفتر نماینده ی ولی فقیه استان، امام جمعه سمنان و نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با حجت الاسلام و المسلمین آیت الله شاهچراغی دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این دیدار محسن بابایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در شاخص های منابع، تسهیلات پرداخت شده در بخش های مختلف به ویژه بخش مسکن و ساختمان و نیز آمار مطالبات معوق، آمادگی این بانک را برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم استان سمنان اعلام کرد.

مدیر شعب استان سمنان با اشاره به این موضوع که بانک مسکن بعنوان تنها بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن فعالیت نموده و با پرداخت تسهیلات با نرخ تک رقمی دارای آمار سه برابری پرداخت تسهیلات نسبت به جذب منابع را در بین بانک های استان داشته اظهار داشت: نگرانی اساسی این بانک بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی می باشد.

وی افزود بانک مسکن با اعمال سیاست های حمایتی از قشر ضعیف جامعه انتظار دارد با حمایت های ولی فقیه موجبات تشویق گیرندگان تسهیلات را در پرداخت به موقع دیون خود نزد بانک در سررسیدهای تعیین شده فراهم کرده تا مردم به این امر مهم توجه خاص داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت فعالیت شبکه بانکی به ویژه بانکهای دولتی از عملکرد بانک مسکن در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava