یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۹

بازدید مدیر عامل، از پروژه های سرمایه‌گذاری مسکن تهران

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه معاونین از پروژه های شرکت تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، روزبه ظهیری و معاونین وی با حضور در پروژه جماران و بررسی روند پیشرفت پروژه، ضمن بازدید از تمامی بلوک‌های پروژه، پارکینگ، محوطه سالن اجتماعات، استخر، سونا و موتورخانه مرکزی و بررسی تغییرات به عمل آمده در ورودی پروژه و مشاعات آن، بر تسریع روند ساخت تاکید ویژه کرد.
در این بازدید، شهرام شهریاری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران ضمن تشریح مشخصات پروژه و آخرین اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های شرکت به منظور رفع مشکلات پروژه و تسریع در تحویل آن به مشتریان را به استحضار مدیر عامل گروه رساند. ظهیری نیز ضمن تاکید ویژه بر التزام به آخرین موعد تحویل اعلامی به مشتریان با ترتیب بلوک‌های A و B، بر اصلاح بخشی از نمای بلوک‌ها و رعایت کیفیت ساخت در مراحل باقی مانده تاکید کرد.

بازدید از پروژه نگین
بعد از برگزاری جلسه‌ای کوتاه با مدیر پروژه و همکاران شرکت در پروژه جماران، ظهیری و هیات همراه به اتفاق مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت تهران از پروژه نگین شهرری بازدید به عمل آوردند. ظهیری در این بازدید، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت پیشرفت و روند اجرای پروژه و تاکید بر اهمیت این پروژه برای شرکت تهران، بر لزوم رعایت برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی‌های هزینه‌ای پروژه تا حد امکان و با توجه به شرایط بازار، تاکید کرد.

بازدید از پروژه خدامی
در ادامه این بازدید، مدیر عامل و معاونین گروه به اتفاق همکاران از پروژه خدامی بازدید به عمل آوردند و تغییرات و دستورات بازدید جلسه قبل را پیگیری نمودند. از جمله موارد مورد بررسی در این بازدید، تحویل شعبه و تکمیل محوطه بیرونی پروژه جهت راه اندازی شعبه بانک توسعه تعاون بود که مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان این بازدیدها، ظهیری در دفتر شرکت تهران حاضر شده و با همراهی مدیرعامل شرکت تهران و معاونین گروه، سلسله جلساتی با حضور کارکنان شرکت تهران برگزار و نظرات آن‌ها را به منظور توسعه فعالیت‌ها و رفع مشکلات شرکت جویا شد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava