سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۳

ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک مسکن

امکان ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت هفته دولت، فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، 4 نفر از مدیران ارشد بانک مسکن در حوزه­ های مرتبط با تسهیلات،‌ ضوابط پرداخت تسهیلات، خدمات الکترونیک بانکی و همچنین امور شعب، از امروز تا پایان هفته جاری از طریق ارتباط تلفنی، پاسخگوی انواع سوالات، ابهامات و احتمالاً مشکلات مشتریان بانک مسکن و تسهیلات­ گیرنده­ ها خواهند بود.

مشتریان بانک مسکن و متقاضیان انواع تسهیلات مسکن و همچنین افرادی که تسهیلات دریافت کرده­ اند، می­توانند از امروز تا سه شنبه، از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call center)، با مدیران ارشد بانک در حوزه­ های مربوطه، گفت و گو و پاسخ­های کاربردی سوالات خود را دریافت کنند.

ارتباط تلفنی مشتریان بانک مسکن با مدیران، از ساعت 11 صبح لغایت 13 امکان پذیر است و در ساعات خارج از این بازه زمانی، سوالات توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان پاسخ داده می­ شود.

امروز از ساعت 11 تا 13، مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان حضور دارد و به سوالات مرتبط با دستورالعمل­ ها و بخشنامه­ های بانک مسکن در ارتباط با شرایط و ضوابط پرداخت تسهیلات پاسخ می ­دهد.

فردا در همین بازه زمانی مدیر امور اعتباری بانک مسکن در این مرکز حاضر می­ شود و به سوالات مربوط به تسهیلات بدون سپرده پاسخ خواهد داد.

همچنین در روز دوشنبه از ساعت 11 صبح تا 13، مدیر امور استان­ ها و بازاریابی بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call center) حضور پیدا خواهد کرد و درباره سوالات و موضوعات مرتبط با شعب، به شکل تلفنی به مشتریان بانک مسکن پاسخ می­ دهد.

در روز سه شنبه نیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این مرکز حاضر می­ شود و در بازه زمانی تعیین شده -یازده صبح لغایت یک بعد از ظهر- پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

ارتباط مستقیم مشتریان با مدیران ارشد بانک مسکن به صورت تلفنی در جهت تکریم ارباب رجوع و اطلاع­ رسانی سریع و بی­ واسطه درباره خدمات و محصولات بانک، به مناسبت هفته دولت برقرار می­ شود.

به گزارش هیبنا، تنوع محصولات و تسهیلات بانک مسکن ایجاب می­ کند در وضعیت فعلی بازار ملک، مشتریان و متقاضیان تسهیلات، قبل از انتخاب خدمات مورد نیاز، از مشاوره دقیق و کارشناسی درباره شرایط دریافت، بهره­ مند شوند.

در این مسیر، بهترین مشاوره کارشناسی توسط مجموعه مدیران و کارشناسان بانک مسکن ارایه خواهد شد.

کارشناسان بانک مسکن در طول روز از طریق پاسخگویی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call center)، آماده ارایه مشاوره­ های تخصصی به مشتریان بانک هستند.

همچنین کارشناسان شعب بانک مسکن در سراسر کشور نیز درباره تسهیلات قابل ارایه توسط این بانک تخصصی، همواره آماده ارایه خدمات مشاوره­ ای هستند.

با این حال، مشتریان بانک مسکن از امروز تا پایان هفته می­ توانند از طریق ارتباط تلفنی با تعدادی از مدیران ارشد بانک، سوالات، نیازها و دیدگاه­ های خود را مطرح کنند.

کارشناسان مجرب مستقر در این مرکز همه روزه از ساعت 8 الی 16 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 13 پاسخگوی هرگونه سوال در زمینه خدمات و عملیات بانکی مشتریان محترم می باشند.

این مرکز علاوه بر اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن ، انتقادها و پیشنهاد های مشتریان را به صورت 24 ساعته دریافت و با ارایه آن به واحدهای مربوطه و اعمال پیگیری ، سعی دارد تا پاسخ قانع کننده ای به مشتریان گرامی ارایه دهد.

شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava