سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳

نشست مشترک بانک مسکن و نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

۸۰۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی تسهیلات خرید و جعاله مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال با نرخ ۴ درصد دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی به همراه هیاتی، با سردار محسن حسن خانی، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی انجام شد امیر رنجبریان مدیر شعب استان طی سخنانی بر افزایش تعاملات بانک مسکن با نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: با توجه به رسالت بزرگ نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه، بانک مسکن همواره سعی کرده است با ایجاد بسترهای مناسبی در تامین رفاه پرسنل خدوم نیروی انتظامی گام بردارد لذا با استفاده از دستورالعمل های صادره، از سال 1395 طرح پرداخت تسهیلات خرید و جعاله مسکن به پرسنل نیروی انتظامی را در سطح استان در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون توانسته است به 800 نفر از معرفی شدگان از طرف بنیاد تعاون ناجا، تسهیلات خرید و جعاله مسکن تا سقف 450 میلیون ریال با نرخ 4 درصد، در مجموع با اعتباری به مبلغ 351 میلیارد ریال، پرداخت نماید تا موجبات رفاه کارکنان این نهاد را فراهم کرده باشد.

رنجبریان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسائل امنیتی شعب پرداخت و افزود: تامین امنیت و نگهبانی از شعب بانک، یکی از مسائل مهم و پرمخاطره بوده و بهره گرفتن از تجربیات نیروی انتظامی و بکارگیری توصیه ها و آموزش های لازم نیروی انتظامی در این زمینه، در راستای ارتقای توان پرسنل انتظامات بانک مسکن، از ضروریات می باشد.

مدیر شعب استان ضمن برشمردن خدمات بانک مسکن، از تبدیل مسکن کارت به کارت سوخت در تمامی شعب بانک مسکن سراسر استان خبرداد و گفت: بانک مسکن آمادگی دارد تا با ارایه خدمات ویژه در این زمینه در خدمت پرسنل نیروی انتظامی استان باشد.

گفتنی است در این دیدار ضمن تبادل نظر به منظور گسترش ارتباطات، مقرر شد بانک مسکن در همایش های نیروی انتظامی، به منظور تشریح خدمات بانک مسکن به پرسنل خدوم نیروی انتظامی، حضور فعال داشته باشد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava