چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۳

پرونده مسکن مهر اردبیل را می‌بندیم / رتبه اول کشوری در حوزه زمین و مسکن

تا آخر امسال پرونده مسکن مهر استان اردبیل بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: در اجرای طرح مسکن مهر کشور بیش از ۴۱ هزار واحد در قالب پروژه های شرکت های تعاونی مسکن مهر، تفاهم نامه سه جانبه ، تسهیلات مهر احداث پروژه های خود مالکین در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان اردبیل بوده که تاکنون بیش از ۴۰ هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ما در دو شهرستان پارس‌آباد و اردبیل در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر به مشکل برخوردیم به طوری که در شهرستان پارس‌آباد از پروژه ۱۲۹۶ واحدی ۸۲۴ واحد تکمیل و به بهره برداری رسیده و۴۷۲ واحدی با ۹۵ درصد پیشرفت در مرحله نصب آسانسور است و در میراشرف اردبیل نیز از ۱۲۰۰ واحد ۶۷۲ واحد تکمیل و تحویل شده و ۵۲۸ واحد در حال اجراست.

حیدری تصریح کرد : تا آخر امسال پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد و این در حالی است که به صورت مرتب و در طول هفته به پروژه‌های حوزه راه و مسکن به منظور اطلاع از روند اجرای پروژه ها بازدید می‌کنیم.

وی نیاز استان را در توسعه و تکمیل بزرگراه‌ها ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: ما با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار سالانه در این حوزه نمی‌توانیم خلاها و کمبودهای گذشته را به سرعت رفع کنیم.

حیدری به موفقیت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: رتبه اول را در حوزه مسکن و املاک، رتبه پنج کشوری را در کیفیت ساخت و ساز به دست آوردیم و در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان که از طرف استانداری انجام شده اداره کل راه و شهرسازی استان رتبه اول را در بین ادارات به دست آورد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: تا پایان امسال علاوه بر تکمیل و افتتاح ۴۰ کیلومتر بزرگراه، تکمیل مسکن مهر استان را پیگیری می‌کنیم چرا که بر این باورم تمام موفقیت‌های اداره کل در سایه همدلی، تلاش و جدیت مجموعه راه و شهرسازی استان به دست آمده است.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava