چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۶

۶۰ سایت مسکن مهر به شهرداری‌ها واگذار شد

از مجموع ۶۷ سایت مسکن مهر در استان اصفهان، تعداد ۶۰ سایت برای خدمت‌رسانی به شهرداری‌ها واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا امیرخانی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، مجموع واحدهای مسکن مهر استان اصفهان را ۷۶ هزار عدد عنوان کرد و گفت: این تعداد در شهرهای بالا و پایین ۲۵ هزار نفر قرار دارد که عمده آن تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

وی باقی‌مانده طرح مسکن مهر استان اصفهان را ۷۰۰ واحد برشمرد و گفت: از این تعداد ۵۲۹ واحد در شهرهای شاهین‌شهر، قهجاورستان و شهرضا آماه افتتاح است؛ همچنین ۴۹ واحد دیگر این طرح در شهرستان شهرضا قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان مهرماه تکمیل و به مالکان تحویل می‌شود تا پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

امیرخانی با اشاره به اینکه تعداد دیگری واحد مسکن مهر نیز در شهرهای جدید استان وجود دارد، اضافه کرد: این واحدها در شهرهای جدید بهارستان و مجلسی تکمیل شده است و تنها در شهر جدید فولادشهر ۴۰۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۷ سایت مسکن مهر استان، تعداد۶۰ سایت به شهرداری‌ها تحویل شده است و در حال رایزنی هستیم تا هفت سایت باقی‌مانده نیز در قالب صورت‌جلسه‌ای به زودی به شهرداری تحویل داده شود و خدمات ارایه شده به مردم و مالکان واحدهای مسکونی از سوی شهرداری ارایه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص زیرساخت‌ها و سرانه‌های مربوط به سایت‌های مسکن مهر استان اصفهان نیز گفت: در این سایت‌ها از نظر زیرساختی مشکلی وجود ندارد؛ بخشی از سرانه‌‌ها نظیر مدارس و مساجد تکمیل شده و بخش‌هایی نیز در دست ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: واحدهای مسکن مهر استان اصفهان با بهترین کیفیت ساخته و تکمیل شده است و مسوولان طرح مسکن مهر نیز در بازدید از این واحدها به این امر صحه گذاشته‌اند که این کیفیت ساخت نیز ناشی از کار و تلاش انبوه‌سازان و آگاهی و مطالبه‌گری مردم و مالکان بوده است.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava