جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲

بانک مسکن بر سکوی چهارم ایستاد

مراسم اختتامیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار شد و طی آن بانک مسکن بر سکوی چهارم این رقابتها ایستاد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اختتامیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان با حضور حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، مدیر کل امور اقتصادی ، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن و مدیران بانکهای دولتی و خصوصی استان در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد و طی آن بانک مسکن بر سکوی چهارم این رقابتها ایستاد.

این مسابقات به مناسبت هفته بانکداری به مدت 16 روز در پنج رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و فوتبال دستی برگزار شد که در رشته فوتسال بانک کشاورزی حایز رتبه اول، بانک صادرات در جایگاه دوم و بانک قوامین به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات والیبال این المپیاد، تیم بانک ملی به مقام اول، بانک کشاورزی رتبه دوم و بانک مسکن بر سکوی سوم ایستاد.

در رشته تنیس روی میز نیز افشین پیمان و کاوان مرادی از بانک تجارت به ترتیب رتبه اول و دوم و بهروز مندمی از بانک ملی بر سکوی سوم ایستاد.

در مسابقات شطرنج نیز حمزه میرزانیا و بهزاد محمدی از بانک ملت بر سکوی اول و دوم و ابراهیم دهقانی از بانک کشاورزی بر سکوی سوم ایستادند.

لازم بذکر است در مسابقات فوتبال دستی نیز تیم بانکهای سپه و مهراقتصاد بر سکوی اول و دوم و تیم بانک مسکن متشکل از آقایان امید محمود نسب و شهاب الدین جعفری حایز رتبه سوم شدند.

گفتنی است مراسم اختتامیه اولین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار شد واز تیم ها و نفرات برتر این مسابقات با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava