جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹

برای وصول مطالبات روستایی از طریق دهیارها برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد

نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه با رییس حوزه جنوب استان خراسان جنوبی به منظور همکاری در وصول مطالبات روستایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در نشستی که به منظور افزایش تعامل و رفع موانع و مشکلات در خصوص همکاری دو جانبه در وصول مطالبات روستایی و با حضور ناصر علیشاهی رییس حوزه جنوب استان خراسان جنوبی و مسوولین شهرستان برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد که با تعامل هر چه بیشتر و بهره گیری از طرح های تشویقی بانک مسکن و با برنامه ریزی از طریق دهیارها در وصول مطالبات روستایی و سایر امور در کنار بانک مسکن خواهیم بود.

در این نشست رستمی ضمن تقدیر از پیگیری های ریس حوزه جنوب استان در خصوص اعطای تسهیلات تکلیفی و وصول مطالبات اظهار کرد : بانک مسکن بازوی توانمند دولت بوده و در اجرای سیاست های آن نقش اساسی ایفا کرده است.

در ادامه ناصر علیشاهی رییس حوزه جنوب استان با ارایه گزارشی از عملکرد بانک در حوزه تسهیلات و مطالبات روستایی، گسترش، تعامل و همکاری بیشتر در رفع موانع و مشکلات موجود به ویژه وصول مطالبات روستایی را خواستار شد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava