جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۱

اعتبار ۴۵ روزه صورتجلسات انتخاب واحد مسکن مهر

مدیر مسکن مهر پردیس از اعتبار ۴۵ روزه صورتجلسات تک برگ انتخاب واحد مسکن مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی اصغر جاودان فر گفت: مالکانی که انتخاب واحد آنها در سال های گذشته صورت گرفته و تا کنون اقدامی برای دریافت قرارداد ۵ برگی نکرده اند ، صورتجلسات انتخاب واحد آنها تنها تا ۴۵ روز دیگر اعتبار دارد و پس از آن فاقد ارزش قانونی است .

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود 20 هزار برگه صورتجلسه انتخاب واحد در دست متقاضیان باشد افزود: این مالکان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک و اخذ نوبت اینترنتی نسبت به دریافت قرارداد ۵ برگی خود اقدام کنند در غیر اینصورت شرکت هیچ خدماتی به آنها ارایه نخواهد کرد.

جاودان فر تصریح کرد: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق خریداران مسکن مهر ، افرادی که با وجود هشدارها و اخطارهای شرکت عمران اقدام به خرید واحد های مسکونی مهر بر اساس صورتجلسات کرده اند نیز باید در مهلت تعیین شده نسبت به دریافت قرارداد ۵ برگی و ثبت نهایی نقل و انتقال خود در سامانه مسکن مهر و قراردادهای خود اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیانی که انتخاب واحد آنها امسال جانمایی شده ، اقدامات لازم برای صدور قرارداد ۵ برگی آنها در حال انجام است و به زودی برای دریافت قراردادهای آنها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava