دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۵

بیش از ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مدیریت اهداء شد.

با اجرای طرح نذر کتاب، نذر دانائی ها در مدیریت شعب استان کردستان، کارکنان این مدیریت بیش از ۲۰۰ جلد کتاب را به کتابخانه مدیریت اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن،جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در آیین اختتامیه طرح نذر کتاب که در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد ، با تقدیر از همت کارکنان استان در اهدای کتابهای خود به کتابخانه مدیریت گفت: بدون شک با اهدای کتاب به کتابخانه مدیریت ، کارکنان می توانند دانش ، آگاهی و دانایی را برای استفاده عموم به اشتراک بگذارند و با فرهنگ سازی و نهادینه کردن این امر مهم در جامعه، کتابها از قفسه ها و انبارها خارج می شوند و زمینه مطالعه و بهره مندی اعضای جامعه از کتاب فراهم می شود.

سلیمی در خصوص استقبال کارکنان از طرح نذر کتاب گفت: استقبال کارکنان از این طرح در مرحله اول و برای اولین بار بسیار عالی بوده بطوریکه بیش از 200 جلد کتاب از سوی کارکنان مدیریت و شعب به کتابخانه بانک اهداء شده است.

لازم بذکر است در پایان این مراسم از شعبه آبیدر سنندج بدلیل مشارکت همه کارکنان در این طرح و از آقایان بختیار اسعدی، اشکان حسنخانپور و ئاکو سلیمی که بیشترین سهم در اهدای کتاب به کتابخانه مدیریت داشته اند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava