شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

نشست سه جانبه بانک مسکن، راه و شهرسازی و شرکت سرمایه گذاری جنوب

در نشست سه جانبه پیرامون توسعه فعالیت شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در بندرعباس، بحث و گفتگو شد .

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، طبق مصوبات و توافقات بعمل آمده در این نشست ، راه وشهرسازی بندرعباس مکلف به در اختیار قراردادن و تامین دوقطعه زمین و پیگیری ساخت واحدهای مسکونی و تخصیص آن به اقشار متوسط و میان درآمد شد.

رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تاکید بر افزایش سرمایه گذاری بخش مسکن در بندرعباس اظهار داشت: ما از شرکت های بزرگی چون شرکت سرمایه گذاری جنوب و زیرمجموعه وزارت راه حمایت می کنیم به شرط آن که تنها هدف آنها سود محور نباشد واین توافق مشروط به کسب حداقل سود و کمک به اقشار نیازمند باشد.

کهوری مدیر شرکت سرمایه گذاری جنوب نیز هدف این شرکت را بعنوان بزرگترین انبوه ساز کشور، پاسخگویی به نیاز مشتریان ، علی الخصوص مشتریان بانک مسکن ، و الگو دهی به کیفیت ساخت و ساز برشمرد .

در این نشست در خصوص برگزاری همایش سرمایه گذاری با حضور فعالان بخش مسکن ، بنادر و کشتیرانی و حمل و نقل ریلی و جاده ای بحث و گفتگو و مقرر شد مدیرکل راه و شهرسازی، برگزاری این همایش را در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی مطرح و نسبت به اجرای آن تصمیات لازم اخذ شود.

همچنین بر تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر و فروش اقساطی این واحدها تا پایان اسفند ماه و بر تسریع در پرداخت تسهیلات جهت اجرای طرح ملی وبازآفرینی شهری واحیای بافت فرسوده شهری به بحث و گفت و گو پرداخته شد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava