سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸

پرداخت ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مسکن استان همدان ستودنی است

مدیر شعب استان همدان با هدف ارتقاء همکاری ها با قائم مقام وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رسول مالمیر در این جلسه که به میزبانی بانک و با حضور مسوولین دو سازمان برگزار شد به پرداخت 470 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مسکن در سالجاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون قریب به 12500 نفر شهروندان استان از این تسهیلات استفاده نموده اند و اگرچه از نظر پرداخت تسهیلات در سالجاری در رتبه دوم شبکه بانکی استان قرار داریم لیکن از نظر مانده تسهیلات همچنان در جایگاه نخست استان آن هم با فاصله معنادار از بانک بعدی ایستاده ایم و این امر نشان از همت والای همه کارکنان در استان می باشد که، شایسته تقدیر و تشکر است.

دکتر سید ناصر محمودی قائم مقام وزیر و مدیر کل اموراقتصادی و دارایی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای مدیریت شعب استان بیان داشت: بانک مسکن استان همدان از نیروهای توانمندی برخوردار است و همین امر موجب پیشرو بودن آن در میان بانک های استان شده است . وی همچنین پرداخت 470 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مسکن در راستای ایجاد رونق در استان را بسیار با ارزش توصیف کرد و از مدیران بانک خواست با توجه به حضور توامان بانک مسکن در بازار پول و سرمایه؛ پس از این نیز نقش پویاتری در هر دو حوزه ایفا کنند.

مالمیر هم در پایان ابراز امیدواری کرد که با افزایش سطح تعاملات بین دو سازمان و شدت گرفتن همکاری های دو جانبه در آینده شاهد شکوفایی صنایع مختلف خاصه بخش های مرتبط با ساختمان باشیم.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava