امروز » شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۰۸:۴۱:۱۲


ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان مسکن مهر عالیشهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از انجام تمامی اقدامات مربوط به مسکن مهر عالیشهر به ‌صورت غیرحضوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهرگفت: در راستای کاهش مراجعات مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر و به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا، خدمات مربوط به مسکن مهر عالیشهر از طریق سامانه هوشمند الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید دریافت می شود.

وی اظهار داشت: با رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید زین پس ارایه خدمات به شکل الکترونیکی از طریق سامانه هوشمند به آدرس https://emehr.ntdc.ir قابل دسترسی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در ادامه افزود: این سامانه با این هدف راه اندازی شده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد.

مقاتلی عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مراجعات به شرکت عمران، در خصوص مسکن مهر برای دریافت کارت قسط، اطلاع از بدهی واحد مسکونی یا درخواست و پیگیری نقل و انتقال واحد و ثبت درخواست و پیگیری خرید عرصه است، این سامانه راه اندازی شد و تمامی موارد مرتبط با مسکن مهر از این طریق انجام می‌شود.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava