جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴

اشتغال بخش صنعت ساختمان در استان اردبیل رونق می گیرد

در قالب طرح اقدام ملی مسکن اقدامات خوبی در استان شروع شده به طوریکه در شهر اردبیل برای احداث دو هزار واحد مسکونی زمین و سایر زیرساخت های مناسب فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های در حال احداث طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن اقدامات خوبی در استان شروع شده به طوریکه در شهر اردبیل برای احداث دو هزار واحد مسکونی زمین و سایر زیرساخت های مناسب فراهم شده است.

وی تصریح کرد: از هفته آینده ساخت واحدهای مسکن اقدام ملی با کمک تعاونی ها و ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین بنیاد مسکن در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد تا روند اجرایی این پروژه با سرعت ادامه پیدا کرده و در زمانبندی تعیین شده تحویل متقاضیان شود.

استاندار اردبیل گفت: ثبت نام متقاضیان و افراد واجد شرایط تا ۹ هزار نفر به انجام رسیده و در اکثر شهرها زمین به صورت رایگان تأمین و در اختیار تعاونی ها و بنیاد مسکن قرار گرفته است.

بهنام جو در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با تأمین زمین رایگان قیمت تمام شده واحدها کاهش می یابد که این به نفع شهروندان و به ویژه زوج های جوان است تا سرپناهی مناسب پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرهای مختلف استان برای یک هزار و ۶۰۰ واحد زمین تحویل بنیاد مسکن شده و به غیر از دو شهر در سایر شهرها مشکلی از بابت تملک زمین و آغاز پروژه نداریم.

بهنام جو بیان کرد: قطعا با احداث این واحدها اشتغال در بخش صنعت ساختمان در استان اردبیل رونق می گیرد و شرایطی به وجود می آید تا مهندسان جوان فعالیت خود را انجام دهند.

وی با قدردانی از تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان، بانک مسکن، بنیاد مسکن، نظام مهندسی و شهرداری ها در اجرای این طرح شایسته ادامه داد: صد درصد زمین در شهر اردبیل و ۹۰ درصد در سایر شهرستان ها به صورت رایگان تأمین شده و هیچ مشکلی ازبابت شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن نداریم.

بهنام جو به کیفیت اجرای پروژه ها و نظارت نظام مهندسی به این فرآیند اشاره کرد و گفت: تعاونی های مختلف از صدا و سیما گرفته تا نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و مجموعه نظام مهندسی با تحویل زمین از هفته آینده کار اجرایی را با تجهیز کارگاه ها آغاز خواهند کرد و امیدواریم تا سفر هفته آینده وزیر مسکن شروع عملیات اجرایی و حتی اجرای فنداسیون را شاهد باشیم.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava