دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱

طرح تجلیل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد از پرستاران

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از کادر درمان به ویژه پرستاران این مرکز درمانی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ محمد اکبری مدیر شعب استان در نشست با دکتر جاودان سیرت رییس بیمارستان شهدای جلیل ضمن تبریک میلاد با سعادت پیام رسان عاشورا، حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری، گفت: بانک مسکن پاسداشت این روز و تقدیر از زحمات ایثارگرانه‌ی پرستاران عزیز را بر خود فرض می داند.

اکبری افزود: امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های مردم حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا به بیماری منحوس کروناست اما به دلیل شیوع این بیماری و سرعت انتقال آن، کار از پیشگیری گذشته و متاسفانه بسیاری از هموطنان در روند درمان قرار می گیرند که این موضوع کار پرسنل درمان به ویژه پرستاران را بسیار سخت کرده است.

مدیر شعب استان بیان داشت: به همین منظور تصمیم بر این شد که این تجلیل از پرستاران بیمارستانی صورت گیرد که مستقیماً درگیر این بیماری خطرناک است.

اکبری تصریح کرد: این گونه اقدامات صرفاً بیانگر این موضوع می باشد که ما حواسمان به زحمات پرستاران و کادر درمان هست و هرگز جواب‌گوی این همه ایثار و از خودگذشتگی نیست.

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرستاران عزیز همیشه و در همه ایام با نهایت ایثار در حال خدمت بوده و هستند اما در این ماه های اخیر و با وجود این بیماری مسری و خطرناک، ایثار آنها رنگ و بوی دیگری گرفته به طوری که مصداق بارز قهرمانان ملی هستند.

اکبری اضافه کرد: به نمایندگی از کارکنان خدوم بانک مسکن استان به همه عزیزان و فعالان عرصه سلامت خداقوت می گویم و دست یکایک آنها را می بوسم.

دکتر جاودان سیرت هم در این نشست ازحسن توجه بانک مسکن به زحمات کادر درمان قدردانی کرد و گفت: به لطف خدا این بیمارستان در زمینه کنترل و درمان بیماری کویید 19 جزو بیمارستان های برتر کشور شناخته شد و این مهم با وجود این امکانات بسیار کم با زحمات شبانه روزی پرسنل به ویژه پرستاران محقق شده است.

دکتر جاودان سیرت همچنین بیان داشت: این اقدامات موتور انگیزشی کادر درمان محسوب می شوند و همین تقدیر ها و تجلیل هاست که خستگی را از تن کادر درمان خارج می کند.

رییس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از مسوولان و کارکنان بانک مسکن به خاطر زحماتی که در حوزه اقتصادی و تامین سرپناه مردم متحمل می شوند نیز قدردانی کرد.

گفتنی است پس از این نشست از پرستاران برگزیده بیمارستان با تقدیم لوایح سپاس و هدایایی تجلیل شد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava