سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۱

کمک به ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدیریت شعب استان بوشهر

مدیریت بوشهردر ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه مواد غذایی از جمله ، روغن، شکر، لوبیا چیتی، عدس سبز، عدس قرمز، نخود و ماکارونی جهت ۵۰ خانوار نیازمند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا- زینلی مدیر شعب استان بوشهر با بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط فرهنگی استان در وضعیت خوبی است و همکاران ما در بانک مسکن استان نیز همواره در امور خیر سهیم و فعال هستند. وی همچنین افزود: این عزیزان با درکی که از وضعیت مددجویان دارند سعی می کنند بهترین خدمت را با حفظ حرمت و عزت نفس به مددجویان ارایه دهند.

عقیل زینلی به فعالیت های خیرخواهانه بانک مسکن استان اشاره کردو افزود: باتوجه به فعالیت کارکنان در امور نیکوکارانه و دستگیری از نیازمندان قرار بر این شد تا کمک ها به صورت مستقیم به خانواده های نیازمند اهدا شود و کمیته امداد خانواده های نیازمند را شناسایی نموده و به بانک معرفی کنند.
وی با عنوان اینکه، فعالیت های نیکوکارانه کارکنان این بانک از سال های قبل آغاز شده است اذعان داشت: فعالیت های این نیکوکاران در طرح های مختلف صورت می گیرد که به صورت بسته بندی های شکیل همراه با حفظ عزت و کرامت خانواده بین نیازمندان توزیع می شود.

وی در خصوص تاثیر خدمت رسانی به مدد جویان در روحیه کارکنان گفت : در خیریه سلسله مراتب اداری وجود ندارد و همه در کنار هم برای شادی مددجویان همکاری می کنند که خود باعث ایجاد همدلی و رفاقت بیشتر بین کارکنان شده است که قطعا در محیط کار تاثیر گذار است.

زینلی اظهار داشت : مسوولیت های اجتماعی، این بار سنگین را بر دوش ما قرار داده است که طبق فرمایش پیامبر عظیم الشانمان نسبت به سرنوشت سایر عزیزان و محرومین بی تفاوت نباشیم .


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava