یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷

افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان

اکبر صفاری معاون مدیر شعب اردبیل ،شرایط سپرده گذاری حساب مسکن جوانان، مبالغ واریزی ماهانه، نرخ سودتسهیلات پرداختی و سقف تسهیلات اعطایی از محل این حساب را شرح داد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن،معاون مدیر اردبیل طی مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیمای مرکز اردبیل ،شرایط جدید حساب پس انداز مسکن جوانان را تشریح کرد . به گزار ش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا اکبر صفاری معاون مدیر شعب اردبیل ، مبالغ واریزی ماهانه و مبلغ تسهیلات در تهران شهرهای بزرگ و سایر شهرها را توضیح داده و حداقل و حداکثر مدت سپرده گذاری و نرخ تسهیلات پرداختی از محل صندوق پس انداز مسکن جوانان را شرح داد . وی گفت:حساب پس انداز مسکن جوانان یک حساب برنامه ای می باشد که حداکثر مدت سپرده گذاری آن ۱۵ سال بوده و به ۳ دوره پنجساله تقسیم شده است که مشتریان گرامی در ۵ سال اول ماهانه مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰۰ ریال و در ۵ سال دوم مبلغ ۳،۰۰۰،۰۰۰ریال و در ۵سال سوم مبلغ ۴،۰۰۰،۰۰۰۰ ریال باید واربر کنند تا بتوانند از حداکثر تسهیلات طبق تقسیم بندی جغرافیایی استفاده کنند . معاون مدیر شعب استان اردبیل تصریح کرد:حداکثر تسهیلات پرداختی پس از 15 سال در شهر تهران ۱۰ میلیارد ریال و در شهرهای بزرگ ۸،۵۰۰ میلیون ریال و در مراکز استانها و سایر شهرها ۷،۰۰۰میلیون ریال می باشد . نرخ سود تسهیلات با مدت باز پرداخت حداکثر ۲۰سال ۹٪ و با مدت باز پرداخت ۵سال ۶٪ می باشد .

صفاری افزود:ضمناَ مشتریان می توانند برای استفاده از تسهیلات در زمان کمتر با واریز مبالغ ماهیانه طبق برنامه اعلامی از سوی بانک پس از گذشت حداقل 5 سال تمام از تسهیلات با مبالغ مشخص شده برای هر سال استفاده کنند.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava