سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

اهدای خون توسط کارکنان مدیریت شعب استان یزد

به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از کارکنان مدیریت شعب استان یزد به اتفاق مدیرشعب استان با حضور در پایگاه استانی اداره کل انتقال خون استان اقدام به اهدای خون کردند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان ضمن تشکر از مشارکت کارکنان بانک در این اقدام خداپسندانه و با تشکر از همکاری اداره کل انتقال خون استان اظهار داشت: بی‌شک حماسه جاویدان دفاع از حرم اهل بیت(ع) برای همیشه همچون نگینی درخشان بر تارک تاریخ پرافتخار این سرزمین خواهد درخشید.

محمد غفوریان نقش شهدای رزمنده و غیور مدافع حرم و همه ایثارگران در این حماسه را فراموش نشدنی دانست و افزود: ترسیم و تبیین حماسه عظیم دفاع از حرم در قالب‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و تبلیغی وظیفه همه در حال حاضر است.

مدیرشعب استان یزد اظهار داشت: یکی از مولفه‌های ایجاد همدلی در میان همکاران، شرکت در امور خیرخواهانه است و اهدای خون یکی از امور انسان دوستانه‌ای است که علاوه بر رضای خداوند، سلامت جسم و کمک به همنوعان را نیز در پی دارد.

وی اهدای خون سالم جهت کمک به نیازمندان به این ماده حیاتی را موجب رضای خداوند و نجات جان انسان‌ها دانست و افزود: شرکت در برنامه‌های جمعی و گروهی موجب افزایش روحیه شادابی و نشاط همکاران شده و با توجه به مسئولیت اجتماعی بانک مسکن، مشارکت در چنین برنامه‌های جمعی انسان دوستانه موجب افزایش بهره‌وری و کارآیی پرسنل می‌شود.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava