سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹

قدردانی از عملکرد بانک مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با هدف افزایش تعاملات و تشریح فعالیتهای بانک مسکن با فتح اله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ توسلی با قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات بانک مسکن گفت: بانک مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن به‌ویژه در بهار و کبودرآهنگ عملکرد قابل قبولی داشته است و انتظار می‌رود در طرح نهضت ملی مسکن نیز همچون گذشته، با قدرت ظاهر شود.

وی همچنین با تشکر از ارایه شایسته خدمات و تسریع در امور مشتریان به‌ویژه افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی را خواستار شد و بیان داشت: شهروندانی که برای اخذ تسهیلات به شعب بانک‌ها مراجعه می‌کنند، بعضاً با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، به همین خاطر انتظار می‌رود کارکنان بانک‌ها ضمن تکریم ایشان، ترتیبی اتخاذ کنند تا با تسهیل و تسریع در امور، موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورند.

مجید امیری مدیر شعب استان نیز با ابراز خرسندی از حضور نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در بانک مسکن، به تشریح آمار و عملکرد مدیریت در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: بانک مسکن در استان همدان دارای بزرگ‌ترین پرتفوی تسهیلاتی است به‌گونه‌ای که در راستای توسعه و آبادانی استان، حدود دو برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده است.

وی در زمینه اعطای تسهیلات حمایتی به متقاضیان گفت: بانک مسکن در راستای مسوولیت اجتماعی خود، همواره ارایه خدمات توام با تکریم به هموطنان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی را در دستور کار دارد به طوری که از ابتدای سال تاکنون به 955 تن از معرفی‌شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و زوج‌های جوان بالغ بر 1.170 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، ازدواج و ... پرداخت کرده است.

مدیر شعب استان در پایان سخنان خود به چالش مطالبات معوق استان، خصوصاً در بخش مسکن مهر و روستایی اشاره کرد و بیان داشت: بازگشت به موقع تسهیلات پرداختی بانک‌ها، توان تسهیلات دهی آن‌ها را افزایش می‌دهد و این امر نیازمند همراهی مسوولان و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه است و امیدواریم بانک مسکن از حمایت‌ها و مساعدت‌های جنابعالی در این حوزه برخوردار شود تا بتواند بیش از پیش در برطرف کردن اصلی‌ترین دغدغه آحاد جامعه که همانا خانه‌دار شدن آنان است، ایفای نقش کند.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava