یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸

۱۰۰۵ واحد مسکونی در شهر جدید گلبهار افتتاح شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح یکهزار و ۵ واحد مسکونی نهضت ملی در شهر جدید گلبهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا جعفری از افتتاح یک هزار و ۵ واحد مسکونی نهضت ملی در شهر جدید گلبهار خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در همه شهرهای جدید باید تلاش شود تا سطح خدمات به هموطنان ارتقا یابد، گفت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های انقلاب خدمت به خلق خداست که در سایه سار این خدمت کشور آباد و سرافراز خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید خودمان را به سلاح فناوری و تکنولوژی و ساختارهایی که بتواند نیاز امروز جامعه اسلامی را تامین کند، مسلح کنیم.

لازم به ذکر است، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، علیرضا جعفری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، امیرمعتمد رضایی سرپرست شرکت عمران و جمعی از مدیران استان، بهره‌برداری از چهار هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی به صورت پایلوت در شهر جدید گلبهار آغاز شد. از این تعداد هزار و ۵ واحد در گلبهار، هزار و ۷۴۱ واحد در کرمانشاه، ۱۲۰ واحد در شاهرود، ۱۰۰ واحد در استان گلستان، هزار و ۴۲۰ واحد در استان خوزستان و ۲۰۰ واحد در دیگر شهرهای خراسان رضوی قرار دارد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava