جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱

۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید

۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح ۳۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در بازدید خلیل نیکزاد معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل از پروژه های مسکن و ساختمان اداره کل با ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت : با توجه به تکمیل احداث پروژه های ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش اردبیل در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، این دو پروژه ۳۶۰ واحدی در هفته دولت سالجاری افتتاح و به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی به پروژه های مشارکتی اداره کل اشاره کرد و گفت : پروژه مشارکتی ۱۹۲ واحدی برج دو قلوی اکباتان اردبیل هم اکنون با انجام مراحل ساخت دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد بوده و در یک برنامه زمانبندی شده در سال آتی افتتاح خواهد شد.

خلیل نیکزاد معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل با اظهار رضایت از عملکرد این اداره کل در اجرای پروژه های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن ، بر نظارت عالیه به ساخت و سازها و کیفی سازی پروژه ها توسط پیمانکاران و سازنده گان تاکید کرد.

گفتنی است معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل به همراه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از سایت ۵۰۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرک شهید سلیمانی اردبیل ، پروژه مشارکتی برج دو قلوی ۱۹۲ واحدی اکباتان اردبیل و پروژه های ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش شهر اردبیل که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال تکمیل بوده بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت اجرای پروژه ها قرار گرفت.

لازم به ذکر است در ادامه معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۲ اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سالن جلسات اداره کل بصورت ویدئو کنفرانس با مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن ارتباط برقرار نموده و نسبت به مسائل مطروحه بحث و بررسی شد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava