امروز » سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶

تاریخ انتشار خبر : ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۳:۴۴:۲۴


نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید

در هشتمین اجلاس سراسری مدیران نمونه و موفق کشور، نشان عالی مدیر سال با عنوان مدیر تاثیرگذار سال در اقتصاد کشور، به دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، آیین تجلیل از یکصد مدیر ارزش آفرین و تاثیرگذار در عرصه کارآفرینی و تولید کشور با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، مرکز تجارت جهانی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد؛ از مدیر عامل بانک مسکن برای فعالیت‌های تاثیر گذار در حوزه اقتصادی و بانکی و در راستای اجرای سیاست های دولت در بخش توسعه مسکن و رشد اقتصادی به عنوان مدیر برتر سال قدردانی شد.
در این نشست که با حضور دکتر علی آقامحمدی، نماینده ولی فقیه در کمیته عالی بیت رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همراه بود، سخنرانان درباره نقش مدیران در اقتصاد کشور، راهبری و مدیریت سازمان های اقتصادی، بررسی راهکارهای لازم درخصوص مهار تورم و رشد تولید، روش های نوین مدیریت در حوزه اقتصاد، بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده اقتصاد جامعه ارائه کردند.
دکتر سعید خزائی، رییس مرکز تجارت جهانی در ایران نیز درباره اهمیت آینده پژوهی در مدیریت و دکتر لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره نقش مدیران در مهار تورم و رشد تولید سخنرانی کردند.
هشتمین اجلاس سراسری نقش مدیران ارزش آفرین و تاثیرگذار در مهار تورم و رشد تولید چهارشنبه 8 آذرماه سال جاری در مرکز سالن همایش های صداو سیما برگزار شد.

اجلاس 853128012/2/2023 1:43:13 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/12/202312100207938473_Thum.jpg


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava