مدیرعامل شرکت ناواکو خبر داد:

تجهیز ۱۰ آزادراه دیگر به سامانه پرداخت الکترونیک عوارض

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از تجهیز ۱۰ آزادراه جدید به سامانه پرداخت الکترونیک عوارض تا پایان سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

حمید بنائیان در گفت‌ و گو با پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا،‌ با بیان اینکه سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض ((ETC به منظور رفاه حال مسافران برای اولین بار در کشور توسط بانک مسکن و همکاری شرکت ناواکو راه‌ اندازی شد، گفت: استفاده‌کنندگان از این سامانه می‌توانند بدون توقف در ایستگاه‌های عوارضی برای پرداخت وجه، از گیت پیش‌بینی شده مجهز به «ETC» ادامه مسیر دهند و هزینه عوارض از طریق شناسه الکترونیکی که تهیه کرده‌اند، به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر ایستگاه‌ های عوارضی تهران – پردیس، تهران – قم، اهواز – بندر امام به این سامانه تجهیز شده اند.

بنائیان با بیان اینکه تفاهمنامه مربوط به تجهیز 10 عوارضی جدید به این سامانه از سوی بانک مسکن منعقد شده است،‌ اظهار کرد:‌ رانندگان می‌توانند با تهیه یک برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض و نصب آن پشت شیشه خودرو، از تمام مزایای این طرح شامل عبور بدون توقف و معطلی از خطوط اختصاصی این پروژه در محل ایستگاههای عوارضی، حذف پرداخت پول نقد و نیز امکان مدیریت تعداد عبور و پرداخت‌ها با مشاهده تراکنش‌های مرتبط از طریق سامانه اینترنتی بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، امکان خرید این برچسب برای متقاضیان از طریق مراجعه اینترنتی و ثبت درخواست در سایت www.maskan-avarezi.ir ودریافت برچسب توسط پست میسر است که ساده ترین روش محسوب می شود. افزون بر این امکان مراجعه حضوری به نمایندگان مجاز فروش برچسب که توسط مرکز راهبری سامانه پرداخت عوارض الکترونیک کشور معرفی شده، مراجعه به باجه مختص خدمات پرداخت الکترونیکی عوارض در ایستگاه مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک و یا مراجعه به شعب منتخب بانک مسکن که در سایت این سامانه معرفی شده است نیز وجود دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000