مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن تشریح کرد:

خدمات شعب بانک مسکن در روزهای پایانی سال

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن از پایش خدمات شعب در روزهای پایانی سال توسط مدیران بانک مسکن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

مسعود ایزدی در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا- اعلام کرد: همه شعب بانک مسکن در سراسر کشور موظف هستند در روزهای پایانی سال جاری با توجه به افزایش میزان مراجعه مردم به بانک¬ها برای دریافت خدمات مختلف، به شکل ویژه، به مشتریان خدمات¬رسانی کنند.
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن افزود: فعالیت پایان سال شعب بانک مسکن و همچنین فعالیت شعب کشیک در ایام نوروز، به شکل هوشمند و حضوری پایش می¬شود تا خدمات قابل ارایه به مشتریان بانک، در سطح مطلوب باشد.
ایزدی تصریح کرد: بانک مسکن بواسطه آنکه حدود نیمی از کل تسهیلات بخش مسکن را به تنهایی به متقاضیان ارایه می¬کند، در شرایط فعلی که بازار معاملات خرید و فروش آپارتمان از رکود خارج شده است، میزان مراجعه برای دریافت این نوع تسهیلات نیز افزایش یافته است. بنابراین شعب بانک مسکن ماموریت دارند تا آخرین روز و ساعت کاری در سال 96، نسبت به تامین نیاز متقاضیان انواع تسهیلات، در قالب دریافت تقاضا، تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری و فرآیندهای قانونی، اقدامات لازم را انجام دهند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000