به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و دهه حساب ۱۰۰ امام صورت گرفت:

دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی با مدیر کل بنیاد مسکن

به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و دهه حساب ۱۰۰ امام (ره)،مجید اسدی فر با حضور در اداره کل بنیاد مسکن با مدیر کل و همکاران این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، اسدی فر در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد و تقدیر از زحمات مسئولین و کارکنان بنیاد مسکن در تامین مسکن محرومین و عمران و سازندگی مناطق روستایی استان گفت: بنیاد مسکن تا کنون منشا خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام (ره) بویژه محرومیت زدایی در روستاها و بازسازی مناطق آسیب دیده بوده و بدون شک یکی از بهترین ارگانهای فعال در جهت خدمت رسانی به مردم و محرومین می باشد.
مهندس محمدی مدیر کل بنیاد مسکن نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر شعب استان، از مساعدت و همکاری بانک مسکن در تامین مالی پروژه های مسکن روستایی تقدیر کرد و اظهار داشت: بانک مسکن یکی از بانکهای فعال و اثر گذار در حوزه مسکن و کمک به بهسازی مسکن روستایی بوده و دراین خصوص همواره مشارکت فعال داشته است.
وی با اشاره به عملکرد مثبت بانک مسکن در سال96 و جذب 100 درصدی اعتبارات مربوط به تسهیلات بخش مسکن روستایی،به نقل از علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بانک مسکن برترین بانک در زمینه ارائه تسهیلات بازسازی مسکن روستایی وکمک به بهبودکیفیت مسکن در کشور بوده و در این خصوص با فاصله زیاد نسبت به سایر بانکها، پیشتاز است.
محمدی همچنین با اشاره به حضورمسئولین مدیریت شعب و کارشناسان و روسای شعب بانک مسکن در روستاهای استان طی سال96 و بازدید از واحد های مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اردیبهشت ماه سال گذشته، حضور بانک مسکن را عاملی موثر در جهت تسریع در تزریق اعتبارات و مساعدت و همکاری هر چه بیشتر مسئولین شعب بانک با روستاییان عزیز به منظور تسریع در روند ساخت و بازسازی واحدهای خسارت دیده عنوان کرد و گفت عملکرد بانک در این خصوص ستودنی است.
گفتنی است بررسی روند پیشرفت کار و تسریع در تکمیل و فروش اقساطی پروژه های مصوبه رهبری همچنین تسویه 45 واحد پروژه ی حصار گرمخان از دیگر محورهای گفتگوی مدیران در این دیدار بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000