مدیر شعب بانک مسکن در دیدار مدیرکل حج و زیارت استان کردستان :

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه، محور اصلی برنامه های بانک در جذب حساب های قرض الحسنه است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان با اشاره به اقدامات انجام شده بانک در حوزه اجتماعی ، بر خدمت به زائرین خانه خدا و عتبات عالیات به عنوان برکت معنوی برای بانک تأکید کرد و افزود: خدمت به حجاج و زائرین عتبات عالیات را جزو وظایف دینی و فرهنگی خود می دانیم و بانک مسکن با توجه به رسالت اجتماعی خود آماده هرگونه همکاری با اداره کل حج وزیارت استان در این زمینه است.

سلیمی به معرفی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک و اهداف بانک از جذب این حساب ها پرداخت و گفت: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و اشتغال و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه از اهداف اصلی بانکداری اسلامی و محور اصلی برنامه های بانک در جذب حساب های قرض الحسنه است.

در ادامه هاشم ناظمی جلال مدیر کل حج و زیارت استان با ابراز خرسندی از دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، گفت: بانک مسکن با تامین مسکن آحاد جامعه خصوصا اقشار کم درآمد نقش مهمی در توانمند سازی و محرومیت زدایی از چهره مستمندان دارد و در کنار این بانک بودن را برای خود نعمت و افتخار می دانیم .

ناظمی جلال بر حضور بانک در جلسات آموزشی زائرین و توسعه همکاری ها با بانک مسکن خصوصا ترویج سنت قرض الحسنه تأکید کرد و افزود: اقدامات معنوی بانک در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال بسیار پرخیر و برکت است و اداره کل حج و زیارت نیز در راستای جذب حساب های قرض الحسنه ضمن دعوت از بانک مسکن جهت حضور در جلسات آموزشی زائرین، آماده هرگونه همکاری با بانک در خصوص افتتاح حساب برای دفاتر حج و زیارت و زائرین می باشد.

گفتنی است در این دیدار هدایایی به رسم یادبود به مدیر کل حج و زیارت استان از سوی بانک مسکن اهدا شد و اداره کل حج و زیارت نیز لیست دفاتر حج و زارت استان را جهت افتتاح حساب قرض الحسنه بعنوان اولین قدم همکاری تحویل روابط عمومی مدیریت داد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000