بزودی فعال می‌شود

۲ سرویس اختصاصی برای مسکن‌کارت

شرکت فناوری اطلاعات ناواکو بنا دارد به زودی ۲ سرویس اختصاصی برای دارندگان «مسکن‌کارت» را روی نرم‌افزار پرداخت همراه «پرنا» فعال کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، یکی از نرم‌افزارهای پرداخت همراه بانک مسکن که توسط شرکت فناوری اطلاعات ناواکو طراحی و عملیاتی شده، نرم‌افزار «پرنا» است. دارندگان مسکن کارت با استفاده از این نرم‌افزار می توانند خدمات متنوعی را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

عمده خدمات قابل ارائه از طریق همراه بانک مسکن را می توان با نصب نرم افزار پرنا روی تلفن های همراه هوشمند نیز به سادگی دریافت کرد و برای این منظور نیازی به اخذ رمز منحصر به فرد و خاصی از شعبه نیست، بلکه صرفا با در اختیار داشتن اطلاعات کارت و نیز اخذ رمز دوم (اینترنتی) از یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن، دسترسی به طیف وسیعی از خدمات بانکی از طریق نرم افزار پرنا میسر می شود.
هم اکنون کلیه دارندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی از نسخه اندروید 4.2 به بالا، قادر به نصب و بهره برداری از نرم افزار پرداخت الکترونیک پرنا هستند؛ ضمن اینکه به منظور تسهیل و گسترش طیف کاربران، بهره برداری از پرنا به زودی در بر گیرنده‌ کلیه دستگاه های اندرویدی با نسخه 4.0 به بالا خواهد بود. کاربران دستگاه‌های هوشمند با سیستم عامل IOS نیز به زودی قادر خواهند بود با دریافت پرنا از کلیه مارکت‌های معتبر، آن را روی دستگاه خود نصب کنند.
با استفاده از نرم‌افزار پرنا در حال حاضر خدمات گوناگونی قابل دریافت است که از آن جمله می توان به گزارش وضعیت آخرین تراکنش‌های مسکن کارت به تفکیک پایانه، پیگیری تراکنش به تفکیک کد پیگیری، تراکنش‌های روز و نیز تراکنش‌های سه روز آخر، اطلاعات پشتیبان با قابلیت تماس با پشتیبانی، کارت به کارت از مبدا بانک مسکن به تمامی کارت‌های عضو شتاب، اخذ گزارش موجودی، خرید شارژ سیم‌کارت تلفن همراه و نیز پرداخت انواع قبوض خدماتی اشاره کرد.
اما خدمات پرنا همچنان در حال توسعه است و دو سرویس اختصاصی این نرم افزار نیز در آینده ای نزدیک، عملیاتی خواهند شد. بر این اساس به زودی می توان با استفاده از نرم افزار پرنا نسبت به پرداخت اقساط انواع تسهیلات بانک مسکن از مبدا مسکن کارت اقدام کرد.
افزون بر این سرویس های مربوط به پرداخت الکترونیک عوارض نیز به خدمات این نرم افزار اضافه خواهد شد و با استفاده از آن علاوه بر خرید برچسب و خرید شارژ می‌توان گزارش ترددها با استفاده از برچسب را نیز مشاهده و در صورت لزوم نسبت به انتقال شارژ برچسب روی برچسب خودروی دیگر اقدام کرد.
در ایام عید فطر خدمات «نیکوکاری» نیز برای پرداخت فطریه و کفاره از طریق نرم افزار پرنا فعال و با استقبال روبرو شد. از این طریق گروهی از دارندگان مسکن کارت توانستند فطریه و کفاره را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا در اختیار مددجویان قرار بگیرد.
اما در آینده نزدیک قرار است خدمات نیکوکاری برای کمک به کودکان سرطانی تحت پوشش موسسه محک نیز روی این نرم افزار فعال شود. همچنین استعلام جرایم راهنمایی و رانندگی و سرویس ارتباط با خدمات مشتریان بانک مسکن برای پذیرندگان دستگاه‌های POS از دیگر امکاناتی است که در آینده به امکانات این نرم افزار اضافه خواهد شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000