افتتاح هشتاد و هشتمین شعبه مدیریت استان فارس

با حضور فرماندار شیراز ، کارکنان بانک مسکن ، اهالی و کسبه محل ، هشتاد و هشتمین شعبه مدیریت شعب استان فارس به نام استقلال با ریاست حمیدرضا فرمانی افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز ضمن تشکر از زحمات کارکنان مدیریت شعب استان فارس ، از 17 سال همکاری با بانک مسکن سخن گفت . وی همچنین افزود : موجودیت و زنده ماندن بانک در گرو احترام به مشتریان می باشد.

عالیشوندی بانک مسکن را وظیفه شناس و مشتری مدار معرفی نمود و در این خصوص گفت : ما همیشه به دنبال بازخوردهای دستگاه های اجرایی هستیم و جای تبریک و تشکر دارد که یک مجموعه بتواند پرسنل را به گونه ای آموزش دهد تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

فرماندار شیراز نقش بانک ها را در شرایط اقتصادی کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد بانک ها می توانند با ایجاد فضای مناسب برای ذخیره سپرده های مردم نقش خود را در توسعه اقتصاد کشور و کنترل تورم به خوبی ایفا کند.

دکتر حیدر عالیشوندی افتتاح شعبه استقلال شیراز را در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و خدمت رسانی به مردم استان با اهمیت دانست و از تلاش های کارکنان مدیریت شعب استان فارس در کسب آمارهای درخشان در سطح کشور قدردانی نمود.

علی کمالی مدیر شعب استان فارس بانک مسکن را به عنوان بانک توسعه ای ، تخصصی و مردمی با بیش از 80 سال سابقه خدمت به مردم معرفی کرد. وی با اشاره به این موضوع که هم اکنون با مازاد عرضه مسکن مواجه هستیم، حرکت به سمت حمایت از خریداران واحدهای مسکونی را سیاست کنونی بانک مسکن خاطر نشان کرد.

علی کمالی صندوق مسکن یکم را محصولی منحصر به فرد برای خانه دار شدن دانست و در این خصوص تشریح کرد :

امسال 2656 نفر معادل 2000 میلیارد ریال از تسهیلات خرید در قالب صندوق مسکن یکم استفاده نمودند و تاکنون 19 هزار نفر در این صندوق ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه مدیریت شعب استان فارس تا آخر سال 96 بیشترین جذب منابع و پرداخت تسهیلات در بین سایر بانک های استان را داشته است از پرداخت تسهیلات به میزان 145 درصد از منابع و تعیین تکلیف 8 درصد باقی مانده از پروژه های طرح مهر شیراز تا پایان سال خبر داد.

مدیر شعب استان فارس زحمات و تلاش های همکاران در کسب رتبه نخست در تمامی شاخص های بانک مسکن را ستودنی دانست و نتیجه آن را در اخذ مجوز هشتاد و هشتمین شعبه در این مدیریت با اهمیت قلمداد نمود.

کمالی همچنین هدف از افتتاح شعبه استقلال شیراز را خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم و کسبه آن منطقه عنوان نمود.

شایان ذکر است در راستای اجرای برنامه های عملیاتی بانک و به منظور افزایش بهره وری و کارایی و همچنین بهینه سازی شبکه بانک،شعبه مفتح ارومیه(کد2826) استان آذربایجان غربی در تاریخ 97/6/14 در شعبه مرکزی ارومیه (کد 1141) ادغام و به جایگزینی آن شعبه«استقلال شیراز با کد 4585» تحت پوشش مدیریت شعب استان فارس در تاریخ 97/6/15 در شهر شیراز افتتاح شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000