مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در دیدار با مدیر شعب استان:

"بانک مسکن اصلی ترین رکن تولید مسکن در کشور است"

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان در جهت معرفی خدمات بانک و نیز ایجاد تعامل و همکاری با مدیر عامل جمعیت هلال احمر کشور دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در این دیدار بر ارتقاء سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی، بانک مسکن و جمعیت هلال احمر و ارایه خدمات ویژه بانکی به جمعیت در راستای مشارکت جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی آنان، تاکید کرد.

سلیمی با اشاره به فعالیتهای خیرخواهانه جمعیت هلال احمر در حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه ابراز داشت : جمعیت هلال احمر همواره در یاری رساندن به قشر آسیب پذیر و هم میهنان ایران اسلامی پیشتاز بود و باعث افتخار بانک مسکن است که بتوانیم ارزنده ترین خدمات بانکی و مالی را به اعضاء و کارکنان زحمتکش این جمعیت بدهیم.

محمد باقر محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات بانک مسکن به ملت ایران خصوصا تأمین مسکن اقشار جامعه خصوصا نیازمندان، تاکید کرد: بانک مسکن اصلی ترین رکن تولید مسکن در کشور است و امیدواریم با برگزاری جلسات کارشناسی موضوع انتقال و یا افتتاح برخی حساب های جمعیت هلال احمر در بانک مسکن، پیگیری شود.

در پایان این دیدار هدایایی به رسم یاد بود از طرف بانک مسکن به مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اهداء شد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000