تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات معوق روستایی

کارگروه پیگیری مطالبات معوق روستایی با حضور مسوولان بانک و بنیاد مسکن استان کرمان در مدیریت استان کرمان تشکیل شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با هدف کاهش مطالبات معوق روستایی کارگروه پیگیری وصول مطالبات معوق با حضور مسوولان مدیریت کرمان وبنیادمسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد .

حسین حاجی پور مدیر شعب استان با بیان این مطلب که حجم وسیعی از تسهیلات پرداختی مدیریت در بخش روستایی بوده است؛ اظهارداشت به منظور پرداخت تسهیلات جدید باید تسهیلات پرداختی به چرخه بانک برگردد ،تا توان تسهیلات دهی بانک افزایش یابد.

حاجی پور گفت: بانک مسکن و بنیاد مسکن هر دو از یک خانواده هستند و رسالت هر دو نیز تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه بویژه اقشارکم درآمد است وکاهش مطالبات معوق در حوزه روستایی منوط به تعامل و همکاری بیشتر همه دستگاههای متولی این امر است .

حاجی پور هم اندیشی وهمفکری روسای شعب ومدیران بنیاد مسکن شهرستانها را در خصوص وصول مطالبات معوق روستایی امری مهم عنوان کرد و افزود: تعامل و همکاری واستفاده از ابزارهای در اختیار بنیادمسکن وبانک در زمینه وصول مطالبات معوق بسیار کارگشا خواهد بود .

در ادامه این نشست علی اکبر سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان اظهار داشت: بنیاد مسکن و بانک از یک خانواده هستند وجنس کار هر دو یکی است و اگر در زمان ارایه خدمات به درک وفهم دقیق تری از خدمت برسیم به طور قطع خدمات مطلوب تری ارایه خواهیم کرد .

مدیر کل بنیاد مسکن استان با بیان این مطلب که برای پرداخت تسهیلات جدید باید منابعی باشد تا پرداخت تسهیلاتی صورت گیرد، گفت: تقویت بنیه مالی بانک یکی ازمهم ترین عوامل در پرداخت تسهیلات جدید است.

سلطانی نژاد افزود: برای تقویت بنیه مالی بانک برای پرداخت تسهیلات جدید باید تسهیلات پرداختی به چرخه مالی بانک برگردد که دراین زمینه بنیاد مسکن آماده هر گونه همکاری با بانک مسکن استان است .

وی ادامه داد: مهمترین عامل بازگشت تسهیلات پرداختی به بانک در وهله اول فرهنگ سازی در بین تسهیلات گیرند گان برای بازپرداخت تسهیلات است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بسیج نیروهای بنیاد مسکن و بانک و استفاده از ابزارهای تشویقی و امکانات در اختیار بنیاد و بانک را از عوامل مهمی دانست که بازگشت تسهیلات پرداختی به بانک را تسریع خواهد کرد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000