تقدیر از پذیرندگان برتر پایانه های فروشگاهی بانک مسکن استان یزد

طی جلسه ای با هدف تشویق و ترغیب پذیرندگان به استفاده از پایانه های فروشگاهی بانک، از تعدادی که بیشترین تعداد و مبلغ تراکنش را دارا بودند تقدیر به عمل آمد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه مدیر شعب استان یزد ضمن تشکر و تقدیر از مشتریان و پذیرندگان برتر پایانه های فروشگاهی بانک مسکن، تداوم همکاری و استفاده از امکانات گسترده بانکداری الکترونیک بانک مسکن را از آنها خواستار شد.

صید نبی حیدریان در این جلسه خدمات جدید قابل ارایه توسط پایانه های فروشگاهی بانک مسکن را برای پذیرندگان برتر شرح داد و آمادگی این بانک را برای دریافت پیشنهادات پذیرندگان جهت ارتقاء عملکرد و توسعه بانکداری الکترونیک اعلام نمود.

در ادامه مجید ولی پور مسوول دایره سیستم های مدیریت، مسائل فنی و بروز رسانی های انجام شده در مورد پایانه های فروشگاهی را به اطلاع پذیرندگان رسانید.

مجید ولی پور در این جلسه ضمن توضیح مسائل فنی و عملکردی پایانه های فروشگاهی بانک مسکن گفت: اکنون پایانه های فروشگاهی بانک مسکن از لحاظ فنی و کیفی در جایگاه مناسبی قرار گرفته و می تواند با پایانه های سایر شرکت های psp از نظر سرعت و کیفیت رقابت نموده و امید است با حمایت و همراهی پذیرندگان، از لحاظ کمی نیز توسعه یابد.

در پایان با اهدا لوح سپاس و هدیه از پذیرندگان برتر تقدیر به عمل آمد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000