در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان انجام شد

افتتاح شعبه بلواردانشجو شاهین شهر

در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و شهروندان ، هشتاد و چهارمین شعبه مدیریت اصفهان،پانزدهمین شعبه تحت پوشش حوزه غرب و پنجمین شعبه شهر شاهین شهر، افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم نوروزی مدیر شعب استان اصفهان در آیین افتتاح شعبه ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فضای مناسب برای خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها ، به ارایه گزارش عملکرد بانک در استان و شاهین شهر پرداخت و گفت: بانک مسکن بعنوان بانک مردمی ، تخصصی و توسعه ای در حوزه مسکن با رویکرد توجه ویژه به اقشار کم درآمد و متوسط همواره در خدمت سیاستهای دولت بوده است.

نوروزی گفت: هدف از ایجاد ظرفیت‌های جدید برای انجام امور مختلف، تسهیل در امر خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به مردم و مشتریان عزیز است، و همانگونه که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارایه شود، محیط شعبه نیز باید به زیباترین شکل و در شأن مشتریان بانک باشد.

وی اظهار داشت : همواره ارایه خدمات سریع و بی عیب و نقص به مشتریان از دغدغه های بانک مسکن بوده است و امروز نیز با هدف خدمت رسانی بهتر به همشهریان عزیز، شعبه جدید بلواردانشجو کار خود را در مکانی مطلوب و مناسب آغاز مینماید.

در این مراسم حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر،میمه و برخوار طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان بانک مسکن گفت : بانک مسکن دارای افتخارات زیادی است و وظیفه دارم از جانب مردم از شما تشکر کنم.

وی در ادامه با اشاره به نرخ بالای رشد جمعیت شاهین شهر و مهاجرپذیری آن افزود : افتتاح پنجمین شعبه در شاهین شهر حاکی از استقبال مردم و نیز وجود صرفه و توجیه اقتصادی است و امیدواریم در آینده ای نزدیک نیز شاهد افتتاح شعبه ای از بانک مسکن در شهر گزبرخوار باشیم.

در این مراسم فرهادی رییس شورای اسلامی شهرستان و فتحی رییس شورای اسلامی شاهین شهر از خدمات ارزنده بانک مسکن به اقشارمتوسط مردم تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیر،معاونین ،رییس حوزه غرب و پرسنل صف و ستاد با حضور در گلزار شهدای شاهین شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000