مجید امیری مدیر شعب استان :

استان مرکزی از استان های پیشرو در تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر

امیری با بیان این مطلب افزود: این توفیق را مرهون تعامل دستگاه های اجرائی دست اندر کار استان در بخش مسکن و به ویژه بانک مسکن می داند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشست صمیمانه مسوولین اداره کل راه و شهر سازی و بانک مسکن استان مرکزی در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان، احمد مرزبان مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با ابراز خرسندی از همکاری مجموعه بانک مسکن و ادارات راه و شهرسازی در مرکز و در شهرستان های استان، بانک مسکن را بانک عامل وزارت راه و شهرسازی در تامین مالی پروژه ها معرفی نمود و محصولات این بانک را برای ادارات، سازمان ها، شرکت ها و افراد حقیقی و حقوقی فعال در حوزه مسکن و ساختمان، مطلوب دانست.

مرزبان، تعداد پروژه های تعیین تکلیف نشده و عارضه دار مسکن مهر در استان را در مقایسه با میانگین کشوری ناچیز خواند و توفیق حاصله را ماحصل تعامل دستگاه های اجرائی دست اندر کار استان در بخش مسکن و به ویژه بانک مسکن دانست. وی گفت: امیدوارم با عنایت مسئولین ذیربط در سایر دستگاه ها و وساطت مسئولین محترم سیاسی استان، به زودی چند پروژه باقیمانده مسکن مهر در شهرهای اراک، خمین و مهاجران نیز تعیین تکلیف شوند.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در این جلسه با تبریک انتصاب مرزبان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان، حسن سابقه طولانی وی در اداره راه و شهرسازی و شناخت کامل وی از مسایل و مشکلات حوزه های راه داری و شهرسازی استان را نوید بخش نشاط، تحرک و پویایی در اداره کل راه و شهرسازی استان خواند و اظهار امیدواری کرد، مسوولین استان و به ویژه کارکنان خدوم حوزه راه و شهرسازی استان از تجربه گرانبها و توانایی بالای آنان استفاده نمایند.

امیری اظهار داشت: بانک مسکن مفتخر است در بخش مسکن و ساختمان بهترین و کامل ترین محصولات را در مقایسه با دیگر بانک ها و موسسات مالی در اختیار دارد و یقینا افراد حقیقی و حقوقی متقاضی و یا فعال در این حوزه، با مراجعه به بانک مسکن خدمت مورد انتظار خود را به نحو مطلوب دریافت خواهند داشت. وی گروه تامین مالی بانک مسکن را، فعال در بخش سرمایه گذاری و علاقمند به مشارکت در طرح های عظیم توسعه ای به ویژه در حوزه تخصصی راه و شهرسازی معرفی کرد. امیری همچنین شرکت سرمایه گذاری پارس مسکن الوند از شرکت های زیر مجموعه بانک در استان را از شرکت های نمونه کشوری و یک برند خوشنام و دارای صلاحیت حرفه ای در زمینه ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی با به کارگیری تکنولوژی های جدید خوانده، تصریح کرد: امیدواریم تیم جدید مدیریتی در اداره کل راه و شهرسازی از پتانسیل و ظرفیت این شرکت در ساخت پروژه های جدید و یا تکمیل پروژه های نیمه تمام استان استفاده نماید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000