حضور بانک مسکن در نمایشگاه فن بازار یزد

بانک مسکن با برپایی غرفه معرفی خدمات در نمایشگاه فن بازار شرکت نمود.
پایگاه خبری بانک مسکن

نمایشگاه فن بازار به مناسبت هفته پژوهش و با مشارکت پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد و با حضور سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی فعال در امر پژوهش برگزار گردید و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با خدمات تسهیلاتی و سپرده ای بانک مسکن آشنا شدند.
حضور مدیر شعب استان در غرفه و پاسخگویی مستقیم به مراجعه کنندگان نقش موثری در ایجاد ارتباط و تعامل با سازمان های شرکت کننده در نمایشگاه مذکور داشت. در حین بازدید "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد از غرفه بانک مسکن، مدیر شعب به تشریح خدمات و محصولات بانک پرداخت. وی گفت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن در شرایط فعلی کارکردهای توسعه ای مختص خود را دارد و هم اکنون تنها بانکی است که ارزانترین شکل تسهیلات مسکن با طولانی ترین مدت زمان بازپرداخت را در اختیار متقاضیان مصرفی مسکن به خصوص خانه اولی ها قرار می دهد. وی افزود: بانک مسکن با داشتن همکاران باتجربه و دارای دانش کافی در زمینه مسکن و ساختمان آماده همکاری با انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان و شرکت های پژوهش محور و نوآور در زمینه صنعت مسکن و ساختمان و شرکت های تعاونی مسکن می باشد.
صیدنبی حیدریان با اشاره به اهمیت موضوع نوآوری و فن آوری در صنعت و ساخت و ساز و استفاده از فناوری های نوین در این صنعت، اقدامات حمایتی انجام شده در این زمینه را شامل کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن برای سازندگان استفاده کننده از فناوری های نوین و افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور و همچنین افزایشتسهیلات قرض الحسنه نخبگان تا سقف 2 میلیارد ریال عنوان نمود.
"محمدعلی طالبی"سرپرست استانداری یزد نیز ضمن بازدید از غرفه بانک مسکن از حضور بانک در این نمایشگاه تقدیر نمود و اظهار داشت معرفی هرچه بیشتر خدمات قابل ارائه به آحاد مردم، گام مهمی در کسب رضایت شهروندان و استفاده بیشتر ایشان از خدمات دولت خصوصا در حوزه مسکن دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد حین بازدید از غرفه بانک مسکن خدمات و دستاوردهای بانک مسکن در حوزه ساخت و ساز خصوصا در زمینه بازآفرینی بافت فرسوده شهری را قابل تحسین دانست و گفت: ارتباط دارندگان حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و انبوه سازان موجب ساخت واحد مسکونی مطابق نیاز مصرف کنندگان و همچنین دسترسی راحت تر و ارزانتر دارندگان این حساب به واحد مسکونی خواهد شد.
تشریح خدمات و محصولات بانک مسکن طی بازدید رئیس دانشگاه یزد از غرفه بانک مسکن توسط مدیر شعب استان موجب رقم خوردن آغاز همکاری و ابراز علاقه مندی ریاست این دانشگاه به انعقاد تفاهم نامه جهت معرفی تسهیلات و سپرده های بانک مسکن جهت کارکنان، اعضای هیت علمی و دانشجویان این دانشگاه گردید.
در غرفه بانک مسکن در نمایشگاه فن بازار به مناسبت هفته پژوهش علاوه بر معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن اطلاع رسانی گسترده در خصوص امکان اتصال کارت سوخت به کارت بانکی مسکن،اینترنت بانک، موبایل بانک، ایجاد درگاه پرداخت الکترونیک و فعالسازی آن برای متقاضیان بازدید کننده در محل غرفه و به صورت آنی صورت گرفت.
گفتنی است نمایشگاه فن بازار در کارخانه جنوب یزد از 27 تا 29 آذر با استقبال بیش از 60 دستگاه دولتی، شرکت دانش بنیان، انجمن ها و بخش های خصوصی برگزار گردید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000