بازدید مدیران ارشد بانک از پروژه مسکن مهر فرهنگیان بابلسر و شعبه مرکزی قائمشهر

مدیران ارشد بانک از پروژه ۲۹۸ واحدی مسکن مهر معلمان بابلسر و شعبه مرکزی قائم شهر بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با هدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی، در حاشیه همایش آموزشی در بابلسر ، علمداری مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری، لاری مدیر امور استان ها و بازاریابی و مرادی مدیر امور طرح و برنامه با همراهی مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران و احمدی رییس حوزه حراست استان ازشعبه مرکزی قائمشهر و پروژه298 واحدی مسکن مهر فرهنگیان بابلسر بازدید کردند.
مصطفی تقوی مدیر شعب استان ضمن ارایه گزارشی اجمالی از عملکرد مدیریت و شعب تحت پوشش، حضور مقامات و مدیران عالی بانک را موجبات دلگرمی کارکنان در ارایه خدمات مطلوبتر ذکر کرد و گفت : با رهنمودهای مدیران ارشد بانک و تلاش فراگیر کارکنان می توانیم کوشاتر از گذشته در جهت تحقق اهداف بانک، عمل نماییم.
علمداری مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری بانک در بخشی از سخنان خود در این دیدار اظهار کرد: سود آوری بانک به عنوان مجموعه مالی بسیار بااهمیت بوده که باید از طریق صدور ضمانتنامه و تسهیلات و با در نظر گرفتن مسائل اعتبار سنجی و برگشت منابع محقق شود.
علمداری افزود: تمدید مشارکت در صورتی که در راستای تامین منافع بانک باشد مورد تاکید است و در این راستا از تمدیدهای بدون ضابطه باید خودداری شود.
علمداری مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری علاوه بر ارایه رهنمودها و توصیه های لازم، به برخی سؤالات و ابهامات همکاران در خصوص سیاست های اعتباری بانک پاسخ داد و بر تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر کم واحد و پروژه هایی که که به مرحله اتمام رسیده ولی هنوز قسط بندی نشده تاکید نمود و در این خصوص پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری توام با کنترل و نظارت را ملحوظ نظر قرار داد .
مرادی مدیر امور طرح و برنامه با تاکید بر نقش منابع انسانی گفت: بهره وری استفاده موثر از عوامل تولید می باشد که عامل اصلی تحقق بهره وری در سازمان، منابع انسانی است و اگر این اعتقاد و باور در سازمان شکل نگیرد موفقیتی برای سازمان حاصل نمی شود.
شایان ذکر است مدیران ارشد بانک علاوه بر ارایه رهنمودها و توصیه های لازم ، به برخی سؤالات و ابهامات همکاران پاسخ دادند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000