دیدار مسوولان با خانواده معظم شهداء

معاون اداری-پشتیبانی مدیریت اصفهان با همراهی مسوولین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر اصفهان با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدارها که با همراهی مسوولین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر اصفهان صورت پذیرفت، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، با اهدای هدیه ای از طرف بانک از آنان تقدیر بعمل آمد.

مسعود رضوانی معاون اداری- پشتیبانی مدیریت اصفهان در این رابطه گفت : تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شده که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و امروز وظیفه داریم تا با تکریم خانواده های معظم شهداء از صبر و بردباری آنان تجلیل کنیم.

وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

گفتنی است در این دیدارها با حضور در منزل سه خانواده شهید به ترتیب شهید علی طلاکش(تنها فرزند ذکور خانواده) شهیدان فیروزبخت و شهید برهانی پور از خانواده آنان تجلیل شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000