معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد:

مشارکت در بازآفرینی ۴۶۰ محله در تفاهم‌نامه بسیج و شرکت بازآفرینی شهری

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفعان از امضای تفاهم‌نامه مشترک شرکت بازآفرینی شهری و سازمان بسیج مستضعفان برای اجرای بازآفرینی ۴۶۰ محله خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان در مراسم گرامیداشت روز مهندس که به همت پایگاه مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در سالن الغدیر وزارتخانه برگزار شد، گفت: بسیج در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها نقش‌آفرینی داشته است و انقلاب اسلامی و بسیج با فرصت‌هایی که ایجاد کرده، ظرفیت‌های بسیار زیادی برای استفاده از نیروهای متخصص فراهم کرده است.

وی توضیح داد: رویکرد سازمان بسیج مستضعفان تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های بسیج در تمامی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و سازمان بسیج آماده است تا با توجه به گستردگی که در تمامی بخش‌های کشور وجود دارد ایفای نقش کند و با تمامی دستگاه‌های دولتی همکاری ویژ‌‌ه‌ای داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان افزود: بسیج به معنی امتداد نقش مردم در دستگاه‌های دولتی است و ما تا به امروز با ورود به چندین دستگاه‌ دولتی توانسته‌ایم ظرفیت‌های بسیار زیادی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با وزارت شهرسازی و شرکت عمران بازآفرینی شهری منعقد کرده‌ایم گفت: ۴۰۰ محله در حاشیه شهرها با استفاده از نیروهای جوان جهادی نوسازی و بازسازی می‌شود و ما در آینده نزدیک شاهد آباد شدن این محله‌ها خواهیم بود که نظام کارآمدی کشور را افزایش می‌دهد.

غلامی با اشاره به اینکه نوسازی و آماده‌سازی محله‌ها زمینه‌ساز افزایش ظرفیت‌ها و اشتغال در بین جوانان می‌شود، گفت: بسیج برای کمک به مردمی کردن وظایف دستگاه‌ها ایجاد شده و ما سعی خواهیم کرد در این حوزه ظرفیت‌های مردمی را افزایش دهیم.

معاون هماهنگی کنترل بسیج مستضعفان گفت: تا به امروز ۴۰ هزار پروژه عمرانی تعریف کرده‌ایم که از این تعداد ۲۰ هزار آن مربوط به ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان و اقشار آسیب‌پذیر بوده است.

وی توضیح داد: ۱۳۵ پروژه تعریف شده است که ۲۰ پروژه تا به امروز آغاز شده و مابقی در دستور کار قرار گرفته است.

غلامی در پایان گفت: نگاه جهادی به پروژه‌های عمرانی و افزایش تخصص و نیروهای بسیج در پروژه‌ها نقش موثری در تسهیل گری و افزایش سرعت کار دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000