دیدار مدیر شعب خراسان رضوی با رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان

حسن خطیب زاده مدیر شعب استان خراسان رضوی با رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار محمدحسین شرکاء رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان از اقدامات مطلوب بانک مسکن تشکر و این بانک را بانکی توانمند دانست و خواستار افزایش همکاری فی مابین شد.

در این جلسه حسن خطیب زاده مدیر شعب استان بیان کرد: از زمان افتتاح حساب و شروع همکاری، سازمان نظام مهندسی جزء مشتریان هدف این بانک بوده و اکنون نیز تمام تلاشمان را جهت ارایه خدمات مطلوب به این سازمان به کار می گیریم. خطیب زاده ادامه داد: با توجه به اهداف مشترک بانک و سازمان و همچنین سیاست های بانک مسکن در ارایه خدمات ویژه به فعالین و متخصصین حوزه مسکن و ساختمان، تداوم و افزایش سطح همکاری می تواند زمینه ساز توسعه این صنعت در استان باشد.

در بخش دیگری از این دیدار زهره کدخدا مزرجی رییس دایره امور اعتباری مدیریت به تشریح برخی از خدمات و تسهیلات پرداخت و گفت‌: سیاست های اعتباری بانک مسکن در راستای پرداخت تسهیلات بیشتر جهت ساخت مسکن به متخصصین و افراد دارای صلاحیت حرفه ای تدوین شده است و همچنین در مورد انبوه سازان نیز می توانیم در قالب بانکداری شرکتی خدمات ویژه ای ارایه دهیم.

سپس محمدطاهر قائینی رییس شعبه بلوار خیام مشهد با بیان این که علاوه بر باجه سازمان نظام مهندسی در شعبه بلوار خیام باجه دیگری برای اعضاء نظام مهندسی تخصیص یافته است آمادگی خود راجهت ارایه خدمات به مجموعه این سازمان اعلام کرد.

همچنین موضوع ادامه صدور کارت های هوشمند جهت اعضاء این سازمان مطرح و مقرر شد پیگیری های مربوطه صورت پذیرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000