معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس؛

وام های بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به کلیه پهنه های بافت فرسوده مصوب تعلق می گیرد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
وام های بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به کلیه پهنه های بافت فرسوده مصوب ۲۸ شهر استان فارس که عموما شهرهای مرکز شهرستان می باشند تعلق می گیرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی گودرزی گفت: در روند اخذ وام سعی شده تا با تکیه بر قابلیت های دولت الکترونیک از مراجعه حضوری متقاضیان جهت ثبت نام و پیگیری کاسته شود.

معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس خاطر نشان کرد: در این راستا متقاضیان وام پس از اخذ پروانه ساختمانی ملک خود از شهرداری که در آن وقوع ملک در محدوده بافت فرسوده قید گردیده با سند مالکیت و اسناد شناسایی خود را در سامانه http/facility.udrc.ir و لینک های مرتبط با عنوان وام های بافت فرسوده در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی فارس و شرکت باز آفرینی شهری ایران بارگزاری نموده و کد رهگیری دریافت می کند.

گودرزی خاطر نشان ساخت: ناظر استانی سامانه مدارک را رصد و چک می کند و در صورت تکمیل بودن مدارک به متقاضی اعلام میشود که برای اخذ نامه معرفی به بانک به اداره راه و شهرسازی مراجعه کند.

معاون باز آفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: جهت تسهیل کار برای متقاضیان خارج از شیراز نیز این مکان فراهم شده که نامه معرفی به بانک از طریق کارتابل ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ارجاع شده و نیاز حضوری به شیراز نباشد.

وی اظهار داشت : در خصوص مبلغ وام نیز در سطح شهر شیراز ۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۴۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000