توسعه روابط بانک مسکن و شهرداری یزد

مدیر شعب استان با رییس و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در خصوص توسعه روابط و مشارکت در ساخت پروژه مسکونی شرکت تعاونی مسکن کارکنان این سازمان به گفتگو پرداختند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان در این جلسه ضمن معرفی خدمات متنوع بانک مسکن اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه مسکن می تواند خدمات و تسهیلات متنوعی در این زمینه به کارکنان آن سازمان ارائه دهد.
صیدنبی حیدریان از مزایای رقابتی تسهیلات خاص بانک مسکن نسبت به سایر بانک ها به نرخ تک رقمی و مدت بازپرداخت طولانی تسهیلات این بانک اشاره نمود و گفت: بانک مسکن در حوزه مسکن و توسعه شهری با پشتیبانی از اجرای اهداف کلان دولت در توسعه کمی و کیفی بخش مسکن و رونق آن، نقش موثری در توانمندسازی مالی فاقدین مسکن و تامین مالی طرح های توسعه ای در حوزه مسکن و توسعه بازآفرینی شهری دارد.
مدیر شعب استان با اشاره به پرداخت تسهیلات مشارکت به بیش از 500 واحد مسکونی در استان از ابتدای سال تا کنون، حجم تسهیلات پرداختی در بخش ساخت و خرید مسکن را نشان دهنده قدرت تاثیرگذاری بانک در بخش مسکن دانست که توانسته است با اتخاذ سیاستی اصولی و صحیح، به بهترین شکل این تاثیرگذاری را ایجاد نماید. وی در ادامه افزود: بانک مسکن در جهت حمایت از اقشار کم درآمد و متوسط جامعه، تسهیلات ویژه ای از طریق صندوق پس انداز مسکن یکم برای افزایش قدرت خرید آنان و حمایت از انبوه سازان و مجتمع سازان با نرخ تسهیلات پایین پرداخت کرده است.
در ادامه حیدریان با اشاره به اینکه عمده درآمد شهرداری از محل اخذ عوارض در حوزه مسکن می باشد، گفت: توجه بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه اعطای تسهیلات مسکن به مجوزهای ساخت و ساز اخذ شده از سوی شهرداری برای اعطای تسهیلات ساخت و خرید دارای اهمیت بسیار بوده و واحدهای مسکونی که فاقد مجوزهای لازم از سوی شهرداری باشند امکان دریافت تسهیلات را نخواهند داشت. از همین رو توسعه روابط و تعامل بیشتر بین بانک و شهرداری می تواند موجب دسترسی بهتر شهروندان به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری و تسهیلات بانک مسکن شود.
رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت در ادامه جلسه شرایط استفاده از تسهیلات مسکن برای شرکت های تعاونی مسکن کارکنان را تشریح نمود و اظهار داشت: کارکنان ادارات و سازمان ها می توانند با تشکیل تعاونی مسکن و تجمیع سرمایه اعضا و با بهره مندی از تسهیلات بانک مسکن صاحب خانه شوند.
لیلا قاسم پور در این جلسه اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی، توسعه ای در بخش مسکن می تواند نقش موثری در توانمندسازی مالی فاقدین مسکن داشته باشد. وی ابراز امیدواری نمود تا با انعقاد تفاهم نامه امکان بهره مندی بیشتر کارکنان این اداره از خدمات بانک مسکن میسر شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد موضوع مسکن و خانه دار کردن کارکنان سازمان را یک رویکرد جدی و مهم دانست که تنها با حمایت و خدمات متمایز بانک مسکن در حوزه مسکن و ساختمان امکان پذیر خواهد بود.
عباس ملازینلی در این باره گفت: یکی از وظایف مدیران توجه به امور رفاهی کارکنان بوده و این سازمان قصد دارد با مشارکت این بانک اقدام به ساخت مجتمع مسکونی 50 واحدی برای پرسنل نماید.
ملازینلی با اشاره به امکانات این سازمان گفت: توسعه روابط بانک و سازمان امکان استفاده بانک از فضاهای تبلیغات شهری در اختیار این سازمان و یا برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی مشترک بین بانک و سازمان را امکان پذیر خواهد نمود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000